Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å være Samara Morgan fra The Ring, siden jeg har langt svart hår. Men jeg sliter med å finne denne hvite kjolen da.. Har sjekka diverse kostymesider, men ingen hell enda dessverre.. Jeg prøvde å finne en i fjor også, men både i fjor og i år så er jeg seint ute og rekker nok ikke å bestille xD Jeg har ingen hvite kjoler selv og i fjor fant jeg ingen kjoler som passet til The Ring i noen klesbutikk -.-

Hjelp?

(Beklager hvis dette er feil side å legge ut på)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å lete i second-handbutikker?

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Kan du ikke klippe til et dynetrekk?

Skrevet

I fjor tittet jeg litt på Fretex, men der var det bare brudekjoler eller sommerkjoler =/ Kan selvfølgelig ta en titt i år også, men tenkte det kunne være greit å se om noen hadde sett det jeg var ute etter :)

Skrevet

Kan du ikke klippe til et dynetrekk?

Har ikke hvite dynetrekk eller laken :)

Virker som om det er veldig normalt å ha hjemme, men jeg har ikke vokst opp med det :P

Skrevet

Har du sett på nattkjoler?

Anonymous poster hash: 3a839...a1a

Skrevet

Har ikke hvite dynetrekk eller laken :)

Virker som om det er veldig normalt å ha hjemme, men jeg har ikke vokst opp med det :P

Du vet at det finnes butikker som selger sengetøy?

• Liker 1
Skrevet

Har du sett på nattkjoler?

Anonymous poster hash: 3a839...a1a

Litt, men mye av det er for "sexy" :P

Skrevet

Du vet at det finnes butikker som selger sengetøy?

Jada, takk til deg og spydigheten din..

Jeg spør om tips til kjole/kostyme i tilfelle noen har kommet over noe. Jeg er ikke kreativ nok til å lage noe av dynetrekk/laken.

Skrevet

Jeg spør om tips til kjole/kostyme i tilfelle noen har kommet over noe. Jeg er ikke kreativ nok til å lage noe av dynetrekk/laken.

det er kjempe lett. 

Anonymous poster hash: fceac...6d9

Skrevet

Jeg spør om tips til kjole/kostyme i tilfelle noen har kommet over noe. Jeg er ikke kreativ nok til å lage noe av dynetrekk/laken.

Jeg lurte oppriktig, siden du kun skrev det var umulig fordi du ikke hadde laken. Ikke at du ikke klarer å lage kostyme av det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...