Hedwig Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Tenkte å være Samara Morgan fra The Ring, siden jeg har langt svart hår. Men jeg sliter med å finne denne hvite kjolen da.. Har sjekka diverse kostymesider, men ingen hell enda dessverre.. Jeg prøvde å finne en i fjor også, men både i fjor og i år så er jeg seint ute og rekker nok ikke å bestille xD Jeg har ingen hvite kjoler selv og i fjor fant jeg ingen kjoler som passet til The Ring i noen klesbutikk -.- Hjelp? (Beklager hvis dette er feil side å legge ut på)
Shinigami Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 Har du prøvd å lete i second-handbutikker?
Gjest Herr Heftig Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 Kan du ikke klippe til et dynetrekk?
Hedwig Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2015 I fjor tittet jeg litt på Fretex, men der var det bare brudekjoler eller sommerkjoler =/ Kan selvfølgelig ta en titt i år også, men tenkte det kunne være greit å se om noen hadde sett det jeg var ute etter
Hedwig Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2015 Kan du ikke klippe til et dynetrekk? Har ikke hvite dynetrekk eller laken Virker som om det er veldig normalt å ha hjemme, men jeg har ikke vokst opp med det
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #6 Skrevet 5. oktober 2015 Har du sett på nattkjoler?Anonymous poster hash: 3a839...a1a
peppermyntete Skrevet 5. oktober 2015 #7 Skrevet 5. oktober 2015 Har ikke hvite dynetrekk eller laken Virker som om det er veldig normalt å ha hjemme, men jeg har ikke vokst opp med det Du vet at det finnes butikker som selger sengetøy? 1
Hedwig Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2015 Har du sett på nattkjoler?Anonymous poster hash: 3a839...a1a Litt, men mye av det er for "sexy"
Hedwig Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2015 Du vet at det finnes butikker som selger sengetøy? Jada, takk til deg og spydigheten din.. Jeg spør om tips til kjole/kostyme i tilfelle noen har kommet over noe. Jeg er ikke kreativ nok til å lage noe av dynetrekk/laken.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #10 Skrevet 6. oktober 2015 Jada, takk til deg og spydigheten din.. Jeg spør om tips til kjole/kostyme i tilfelle noen har kommet over noe. Jeg er ikke kreativ nok til å lage noe av dynetrekk/laken. det er kjempe lett. Anonymous poster hash: fceac...6d9
peppermyntete Skrevet 6. oktober 2015 #11 Skrevet 6. oktober 2015 Jada, takk til deg og spydigheten din.. Jeg spør om tips til kjole/kostyme i tilfelle noen har kommet over noe. Jeg er ikke kreativ nok til å lage noe av dynetrekk/laken. Jeg lurte oppriktig, siden du kun skrev det var umulig fordi du ikke hadde laken. Ikke at du ikke klarer å lage kostyme av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå