Gå til innhold

Han spør ikke om vi skal møtes - bør jeg avskrive han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kontaktet en mann på en datingside for ca.1 uke siden.Etter dette har vi hatt kontakt nærmest daglig og sendt 1-2 meldinger til hverandre.

Siden jeg tok initiativet til kontakt,ønsker jeg at han tar neste initiativ - til å møtes.  Jeg kunne selvsagt gjort det selv,men vil gjerne at iniatitivet skal være gjensidig.  Dette har han ikke gjort.Er det vits i å ha videre kontakt når vi begge bor i samme by og han ikke tar initiativ til et treff?

Anonymous poster hash: f03d4...4d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være at han ønsker å bli godt kjent med deg før dere møtes. Om du ikke ønsker å ta initiativ selv, kunne du jo hintet frem et "ser frem til å treffes" eller "dette er et tema som hadde vært interessant å snakkes om over en kaffe". Så ser du hva han svarer og hvordan han tenker på å møtes. Ville ikke avskrevet han om kommunikasjonen mellom dere ellers klaffer. Og om du er ivrig på å møte han, synes jeg også du selv kan ta initiativ til det. Kanskje han selv går og venter på det? Eller at du skal gi et hint/åpning for at det er noe du ønsker? ;)

Anonymous poster hash: 87cde...f89

Skrevet

1 uke er jo ikke så lenge å ha kontakt. Du kan jo prøve å hinte litt og se om han biter på. Hvis ikke så er det vel bedre å spørre selv enn å gå og lure om dette er en person du har lyst til å møte?

Anonymous poster hash: c10ea...f90
Skrevet

For det første er ikke en uke spesielt lenge. Kanskje han vil bli bedre kjent og bruke tid på å bli kjent før dere drar på date. Kanskje han er opptatt med mye jobb akuratt nå. Det er ikke alle som kan hive seg rundt på dagen å lage spontanplaner / dates.

For det andre, han viser mye initativ ved å faktisk skrive til deg så ofte som han gjør, så det er ingenting i veien for at du skal ta initativ til å møtes. Faktisk så viser tråder fra KG at mange menn ikke tør å spørre om det i frykt for å virke masete, så vi kvinner er nødt til å ta litt styringa om vi vil noe skal skje !

Anonymous poster hash: d3bcb...c60
Skrevet

Takk for svar dere.Jeg tar til meg dette.Er kanskje litt for vant til at menn i samme by vil møtes veldig snart. Han virker interessert siden han skriver daglig ja,med unntak av nå i helgen.Da sendte jeg en mld fredag som jeg ikke fikk svar på før i går.Men det er selvsagt greit med en dags pause:)

Skrevet

Jeg kontaktet en mann på en datingside for ca.1 uke siden.Etter dette har vi hatt kontakt nærmest daglig og sendt 1-2 meldinger til hverandre.

Siden jeg tok initiativet til kontakt,ønsker jeg at han tar neste initiativ - til å møtes.  Jeg kunne selvsagt gjort det selv,men vil gjerne at iniatitivet skal være gjensidig.  Dette har han ikke gjort.Er det vits i å ha videre kontakt når vi begge bor i samme by og han ikke tar initiativ til et treff?

Vil du møtes? Så ta kontakt da. Enkelte er sjenerte, og her er kanskje han mer sjenert enn deg. Hvis dette er en egenskap som er fullstendig dealbreaker for deg kan du selvsagt avskrive ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...