Eli0102 Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Vet nesten alt passer til svart. Men hvilke farge, spesielt på sko og skjerf, passer om man har en svart boblejakke med brun pels i hetta?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 Da tror jeg brune sko og sort skjerf kunne vært fint. Jeg er ikke så glad i mange farger i et antrekk, så å hente opp fargene fra utgangsplagget (jakken) liker jeg. Anonymous poster hash: 89c9b...0bd
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 Gull farge. feks svarte sko med gull-tilbehør, ellers er jeg veldig glad i å bruke disse støvlene http://thehorticult.com/wp-content/uploads/2013/06/Le-Chameau-wellies-ryanbenoitphoto-thehorticult-RMB_4943.jpgtil min svarte jakke (når det er slaps) Anonymous poster hash: d8c13...40d
Gjest The damned Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Jeg safer stort sett på sko,så jeg ville nok ha gått for brune eller sorte sko. Skjerf,lue og hansker kan ha litt farge synes jeg. Så kanskje en litt mørk grønnfarge,vinrødt,jordfarger og mørke blåfarger. Eventuelt kan du jo ha sort eller brunt. Finnes jo skjerf med litt mønster,gulltråder og annen pynt hvis du ikke bare vil ha ensfargede skjerf. Spørs jo litt hva du liker Endret 5. oktober 2015 av The damned
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 Oransje skjerf hadde passet Anonymous poster hash: 6a13c...c14 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #6 Skrevet 5. oktober 2015 Rødt Anonymous poster hash: 3c0de...1de
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #7 Skrevet 5. oktober 2015 Sort passer ikke til nesten alt, det passer til absolutt alle farger.... Men rødt til sort passer aller best sammen, mener hvertfall jeg. Anonymous poster hash: 9b8fd...fe1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå