Jens Skrevet 23. september 2004 #1 Skrevet 23. september 2004 Hvem syns dere kler seg best av MM og M? Syns MM i det siste har kledd seg kjedelig, men all over syns jeg hennes stil er mye mer elegant enn Martha sin. Syns Martha er døv på håret, og klærne VELDIG tantete. Syns det ser ut som om Kikki Sørum er stylisten hennes, med alle folde skjørtene og fargene..... Hva syns dere?
birgitte242 Skrevet 23. september 2004 #2 Skrevet 23. september 2004 Jeg kan være enig i at MM kan være elegant, de få gangene hun får det til. For det meste synes jeg hun er kjedelig, grå og tantete i stilen. Märtha har en helt annen stil, sprekere, mer leken og fargerik. Noen ganger bommer hun (jfr kyllingkjolen), men jeg synes stort sett hun klarer seg langt bedre en MM. Men så har det vel litt med holdning å gjøre også. Märtha virker blid, trygg og sterk (ikke så rart, hun er født inn i rollen), mens MM virker fremdeles usikker og byr svært lite på seg selv.
SimSim Skrevet 23. september 2004 #3 Skrevet 23. september 2004 Jeg synes Martha har blomstret opp enormt etter at hun møtte Ari Hun er virkelig vakker og kler seg flott. En sport, ungdommelig og frekk stil med masse spennende detaljer! Jeg likte faktisk "kyllingkjolen", synes hun kledde den godt. MM`s stil er tragisk (i mine øyne..). Hun er kler seg som en gammel tante og i klær som ikke passer hennes figur. Rett og slett kjedelig. Det samme gjelder håret hennes, det klør nesten i fingerene etter å gå løs på det Men MM gjør en god jobb. Hun er en sterk jente med en fin personlighet
aline Skrevet 23. september 2004 #4 Skrevet 23. september 2004 synes Märtha har en sprek stil jeg, MMs stil er langt ifra min smak.
Gjest Poirot Skrevet 23. september 2004 #5 Skrevet 23. september 2004 Tror nok Martha kan tillate seg å være mere sprelsk i klesveien, i og med at hun ikke er kronprinsesse.
Siam Skrevet 23. september 2004 #6 Skrevet 23. september 2004 Jeg har mye mer sans for Marthas stil enn Mette-Marits! Martha kler seg bra og har en skikkelig fin utstråling, men Mette-Marit er bare usjarmerende.
Søtpotita Skrevet 23. september 2004 #7 Skrevet 23. september 2004 Martha har absolutt den beste stilen! Syns kyllingkjolen var kul også....
LilleMy Skrevet 23. september 2004 #8 Skrevet 23. september 2004 MM er tantete hva gjelde både klær og styling generellt synes jeg, mens Märtha er kul og oppegående med det hun velger seg.
Gjest Lilleulv Skrevet 23. september 2004 #9 Skrevet 23. september 2004 Märtha har en kjempekul stil synes jeg!! Skikkelig original og sprek. Og jeg synes hun er søt med den hårfrisyren. Spes. var hun fin i bryllupet til mette-marit og haakon!! Nydelig eventyr-kjole og søt vippefrisyre som hun kledde kjempebra!! Synes hele dama stråler jeg. Mette-marit sliter litt mer... Blir veldig kjedelig og blass innimellom, men har sett henne fin oxo. Så noen nydelige bilder i et eller annet ukeblad der hun hadde korketrekker i håret. Men ellers synes hun blir for blass etter min smak.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 23. september 2004 #10 Skrevet 23. september 2004 Tror nok Martha kan tillate seg å være mere sprelsk i klesveien' date=' i og med at hun ikke er kronprinsesse.[/quote'] Helt enig. Det forplikter å være Kronprinsesse, også i klesveien.
Gjest Lilleulv Skrevet 23. september 2004 #11 Skrevet 23. september 2004 Men victoria og madeleine ser jo spreke og fargerike ut... Sonja har da aldri sett ut som en eneste beigegrå helhet heller!
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2004 #12 Skrevet 23. september 2004 Jeg synes MM er utrolig elegant jeg, hun er fantastis fin i enkle og rene klær. Når hun gikk gravid, hadde hun jo noen utrolig kule klær. MM er nydelig i utseende, vakre kinnben, lys og blek, og synes ikke hun skal eksprimenter så mye med stilen jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2004 #13 Skrevet 23. september 2004 Märtha og MM er to vidt forskjellige personligheter, og jeg syns klesstilen gjenspeiler det! Som noen skrev her - Märtha har nok mange flere muligheter til å kle seg litt friskt enn det MM har - i tillegg er nok Märtha en litt "friskere" person enn sin svigerinne. Enig i at MM burde få lov til å kle seg i litt mer fargerike antrekk - hun kler det jo så godt de gangene hun gjør det! K
Thea Skrevet 23. september 2004 #14 Skrevet 23. september 2004 Jeg synes det ofte blir litt "too much" med M jeg.Jeg synes stilen til MM er fin jeg,klassisk men ikke for fjong,litt lik min.Så jeg heier på MM jeg :-)
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2004 #15 Skrevet 23. september 2004 Martha er utrolig søt og sjarmerende syns jeg og hun virker veldig frisk.. Men MM og M er to forskjellige personer og personligheter.. MM kan være nydelig i blant, men jeg syns ofte hun bommer på størrelse, at hun bruker klær som ikke fremhever kroppen hennes i det hele tatt.. Det virker som om hun prøver en match mellom bohemstil og den enkle, klassiske stilen og blander en del kunst og tradisjon inn og, og det funker ikke for meg.. Jeg syns ikke det er fargene det er noe galt med, men sammensetningen, det virker ofte veldig kjedelig...
Andrine22 Skrevet 23. september 2004 #16 Skrevet 23. september 2004 Martha er faktisk en av de peneste kvinnene jeg har sett! Hun har en helt utrolig utstråling og sjarm, hun utsråler lykke! Dessuten syns jeg hun er stilig/tøff også...
Dagensdiva Skrevet 23. september 2004 #17 Skrevet 23. september 2004 Nå er jeg sikkert veldig streng..og slem..MEN METTE Marit er direkte STYGG. Hun skal liksom representere landet..men hun er så stygg og kjedelig.. Soltimer kunne hun tatt, sminket seg mer RIKTIG..kledd seg opp litt..hun er ALDELES ikke tantete..for tanten min er søt og elegant FIIIIN i klesstilen.og det er de andre tanter jeg kjenner også..Mette Marit har rett og slett en stygggg klesstil..og eier ikke smak! ÆSJ! Mærtha liker jeg bedre..har da ingenting å si at hun ikke er like kongelig lenger.. Hva med Sverieges prinsesser?Danmarks Mary??? Spanias?? Herreguuud..Mette Mariiit.. GRØSSSS... Verdens kjedeligsteJA!
Lala Skrevet 23. september 2004 #18 Skrevet 23. september 2004 MM er en grå mus og har vært det helt siden medias søkelys ble satt på henne. Før det aner jeg ikke. Uansett syns jeg at hun totalt sett, er en ganske kjedelig og uinteressant person. M har faktisk blitt ganske fresh i stilen. Ser sunn og frisk ut. Litt mer fargerik enn gråe MM.
Tusseline Skrevet 23. september 2004 #19 Skrevet 23. september 2004 MM har helt klart penest stil! Elegant og enkelt.
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2004 #20 Skrevet 23. september 2004 Victoria er født inn i kongefamilien, MM er giftet inn, vil tro det har noe å si,... Enig,... Märtha er også fin, og elegant på sin måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå