AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg har nettopp begynt å bruke Tinder og der sveipet jeg en mann som jeg vet hvem er fra byen min, men tror ikke han vet hvem jeg er. Vi følger hverandre på sosiale medier fra før av, men jeg er ikke aktiv så han har neppe lagt merke til meg der. Jeg skrev først til han på Tinder, et kompliment og ønsket han en fin dag. Han ga meg også et kompliment og ønsket meg en fin dag tilbake - men ingen spørsmål eller noe mer å gå på! Hva kan jeg skrive nå for å fortsette samtalen? Tørrprat om "hva skal du i dag" er vel for kjedelig/lite givende, og å skrive "Jeg vil møte deg si fra hvis du vil møte meg " er vel å gå litt for hardt på ? Hvordan gjør man dette med Tinder? Håper dere kan hjelpe! Anonymous poster hash: 0b6c5...456
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 Tips? Håper å få svart han før lunsj , da :- ) Anonymous poster hash: 0b6c5...456
Livan Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 Du blowet det allerede da du skrev den trivia meldingen. Han kan være usikker tilbake og fulgte derfor ikke opp. MEN dere har begge høyresveipet, ergo er dere begge interessert.
MinnisMus Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 Vil du at andre også skal finne på hva du skal si hvis dere mot all formodning drar på en date? For jeg er absolutt villig til å geleide deg over walkie talkie fra og med første date og til dere er gift. Alt jeg krever er 50% av de 50% du får med deg av han sine verdier når dere skiller dere. 2
urenluren Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 Du ønsket han en god dag? Det er vel mer normalt å si i slutten av en samtale? Litt vanskelig å følge opp den samtalen da. Du får vel bare stille noen spørsmål om han da, slik som hva han driver med, hobbyer osv. By litt på deg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #6 Skrevet 5. oktober 2015 Hvis det var i går eller i dag at dere meldtes, så kan du bare vente litt. På Tinder kan det av og til gå noen dager i mellom meldinger. Kanskje du har vekket nysgjerrigheten hans, så du hører fra han igjen på et tidspunkt. Anonymous poster hash: 561d7...eed
Okapi Skrevet 5. oktober 2015 #7 Skrevet 5. oktober 2015 Du ønsket han en god dag? Det er vel mer normalt å si i slutten av en samtale? Litt vanskelig å følge opp den samtalen da. Du får vel bare stille noen spørsmål om han da, slik som hva han driver med, hobbyer osv. By litt på deg selv. "Håper du har en fin dag :)" er en så vanlig førstemelding at jeg nesten dåner.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #8 Skrevet 5. oktober 2015 Det er bra, nå har du gjort han nysgjerrig! Vent 1 dag eller 2 så spør du "Hei hva skjer?" så hvis samtalen er kort denne gangen gjør det ingenting. Da venter du en dag til og prøver igjen med med et kompliment så fortsetter det sånn. Du gjør han ubevisst "avhengig" til å få disse meldingene av deg og kommer nok til å ta kontakt selv :-) funker hver gang! Anonymous poster hash: 26e31...533 1
Rammfrø Skrevet 5. oktober 2015 #9 Skrevet 5. oktober 2015 (endret) "Hei, har du vært hos [et offentlig sted i nærheten av dere]?", "Liker du det nye albumet til [en artist du liker]?", "Er ikke du en kompis av Petter?" Finn på noe, vær original. Fang interessen! Endret 5. oktober 2015 av Rammfrø 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #10 Skrevet 6. oktober 2015 Det er dessverre så enkelt som at han neppe er interessert, i hvert fall ikke akkurat nå. Ellers hadde han nok skrevet noe som enklere kunne ført til videre samtale. Det kan f.eks. være at han allerede skriver med noen som han har, eller skal treffe. Da passer det ikke nå. Om du skriver til ham igjen, husk på dette, Tinder handler om timing, er ikke alltid ting passer. Anonymous poster hash: 7998d...268
Okapi Skrevet 6. oktober 2015 #11 Skrevet 6. oktober 2015 Det er dessverre så enkelt som at han neppe er interessert, i hvert fall ikke akkurat nå. Ellers hadde han nok skrevet noe som enklere kunne ført til videre samtale. Det kan f.eks. være at han allerede skriver med noen som han har, eller skal treffe. Da passer det ikke nå. Om du skriver til ham igjen, husk på dette, Tinder handler om timing, er ikke alltid ting passer. Anonymous poster hash: 7998d...268 Det er da på ingen måte sikkert. Har hendt at jeg egentlig har vært interessert, men ikke helt klart å finne på noe interessant å si (samme som TS) og/eller har vært distrahert av et eller annet akkurat da. Trenger jo ikke være en annen potensiell date heller, men kanskje en hobbygreie, familiesituasjon eller stress på jobben. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå