Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Lurer på om hvorfor mensen uteblir når vi stresser med håp og tro om at vi kan vere gravide?

Altså det jeg lurer på er når mensen er 3 dager senere enn du hadde forventet, kommer den da på dagen neste måned eller er det + de dagene som er forsinket?

LItt rotete skrevet,men...

Hvis mensen skulle kommet den 1, men kommer den 4, kommer da ny mens etter 28 dager fra den 1 eller fra den dagen den omsider kom ?(utifra 28 syklus)

Alt det jeg lurer på.

Videoannonse
Annonse
Gjest skorpion75 utlogget
Skrevet

Etter at jeg sluttet på p-pillene var den første mensen min 4 dager forsinket (ut fra 28 dagers syklus som jeg har hatt siden). Neste mens kom da 28 dager etter den datoen jeg FIKK mensen.

Så i ditt eksempel vil det da bli 28 dager fra den 4.

Sånn var det i alle fall med meg... :)

Skrevet

Takk, men pillemens er ingen mens og du vil finne ut av dine sykluser nå nå du er uten piller. På pillen er det hos alle 28 dager mellom hver menslingnende blødning.

Skrevet

Jeg har normalt 28 dagers sykluser. Om mensen blir forsinket er min neste syklus allikevel 28 dager fra den dagen jeg fikk forsinket mens. Men jeg vil tippe dette er individuelt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hem...tror du missforsår litt...

Jeg gikk IKKE på pillen den syklusen.

Og det er nå 3 mnd siden, og jeg har nå 28 dagers syklus UTEN pillen samme som jeg hadde før jeg begynte på pillen....Prøvde liksom å si det med paranteset mitt. Selvsagt vet jeg at pillemens ikke er reel mens - og falsk syklus på 28 dager. :roll:

Men det kan jo hende at det blir noe annet for deg, siden du tydeligvis ikke har gått på p-piller på en stund.

Jeg tror alikevel at du må beregne syklusen din fra den 4, men kanskje noen andre vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...