Gå til innhold

Hva synes der om disse billige veskene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte nr 4, resten var ikke fine. 

Skrevet

Noen flere meninger?

Anonymous poster hash: ef09e...558
Skrevet

Rangert fra best til verst: 

Nr. 2

Nr. 3

Nr. 1

Nr. 4 

Når det er sagt, likte jeg ingen av dem kjempegodt, og jeg ville heller ikke bestilt en så billig veske gjennom ebay. Billige vesker er vel og bra, men det er absolutt en stor fordel å se dem på ordentlig og kjenne på materialet. Sjansen er stor for at disse veskene rett og slett ikke er brukbare.

Anonymous poster hash: 8c38b...3a7
Skrevet

Nr 3 var grusom, nr 4 så veldig ut som en fake merkeveske. Men likte egentlig nr 1 og 2 ganske godt!

Skrevet

Likte nr 1. 

Men hvordan den er innredet er jo også viktig. Jeg vil ha flere små rom så jeg slipper rote omkring hver gang jeg skal ha nøklene, eller lypsylen, eller tyggisen. 

Anonymous poster hash: bb5b9...2b7
Skrevet

Ingen av disse veskene ser ut til å være verdt pengene. De kommer sikkert til å falle fra hverandre i løpet av noen få dagers bruk. Kjøp en på H&M i stedet. 

Skrevet

Likte nr 2 :)

Anonymous poster hash: bc069...44d
Gjest Gjest_Weeping_Angel
Skrevet

Nr 1 og 2 var finest :)

Nr 3 var ganske fæl og nr 4 var helt ok synes jeg.

Skrevet

Nummer 1 var finest, de andre falt ikke i smak hos meg.

Gjest morhjertegod
Skrevet (endret)

Ikke kjøp slike vesker på Ebay, er bare juks, der reimer, glidlås, sømmer ryker med en gang. Ikke ser de ut som på bildene elelr når du får de hjem, datteren og venninde har prøvd flere ganger og like skuffet hver gang. Men frakt på prisen, så får du billigere vesker på H&M eller Morris.

Endret av morhjertegod
Skrevet

Ville aldri kjøpt veske som ikke var av skinn. Ser og kjennes billig ut, dessuten blir de fort stygge. For 1500-2000 får du en ok veske, feks fra don Don Donna, Adax eller Tiger. Legger du på noen lapper til, kan du kjøpe Decadent, Rodtnes eller MbMJ.

Skrevet

Liker denne bedre enn de fire, ikke dyr denne heller :)

http://www.ebay.com/itm/New-Fashion-Women-Shoulder-Bag-Purses-Satchel-Messenger-Hobo-Bag-Handbags-Tote-/311338991799?var=&hash=item487d4000b7

Anonymous poster hash: 4a66e...d2f

Jeg har denne, og den var skikkelig "hard"/"stiv". Ville nok ikke anbefalt den videre, da jeg ikke vet om jeg en gang kommer til å bruke min. Men den ser helt lik ut, og er veldig fin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...