Gå til innhold

Føler meg lurt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vox_populi skrev (På 6.10.2015 den 11.20):

Nei, grunnen til at hun er sint står klart i trådens tittel: "Jeg føler meg lurt". 

Du er opptatt av det faktum at de har barn, men det er ikke trådstarter, hun bare nevner det en passant.

Vel, der fikk du svar fra ts selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

got2go skrev (På 5.10.2015 den 11.50):

Dette er da en privatsak? Så lenge venninna di gjør det når du ikke er tilste så har da ikke du noe med det å gjøre.

Enig med deg. Ikke alt venner har noe med. Så lenge hun ellers er en god mamma for barna sine, så ser ikke jeg problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.10.2015 den 11.31):

Du kan da ikke bestemme hvorfor jeg er sint. Jeg skrev dette rett etter at jeg fant det ut, og akkurat da følte jeg meg lurt ja. Men som skrevet senere i tråden så er jeg selvfølgelig forbanna for at hun setter livene til sønnene sine i fare! De guttene er en veldig stor del av livet mitt, og jeg kan ikke forstå at hun kan være så dum.

Anonymous poster hash: 948d8...518

Setter livene til sønnene sine i fare??

Litt drama queen du eller? Det er snakk om å røyke seg en joint, ikke sette et skudd i armen

armen. There is a big difference!

Anonymous poster hash: 74f33...2da

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt  at du reagerer TS! Jeg har selv et liberalt syn på hasj, og har røyket flere ganger selv. Det jeg derimot ser på som en selvfølge er at man ikke røyker inne når man har barn tilstedet, det være seg vanlig tobakk eller annet. Ellers ruser man seg ikke flere ganger i uka når man har barn, verken på alkohol eller hasj. At noen mener dette er greit synes jeg er utrolig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.10.2015 den 16.35):

Litt drama queen du eller? Det er snakk om å røyke seg en joint, ikke sette et skudd i armen

armen. There is a big difference!Anonymous poster hash: 74f33...2da

Rus og barn hører ikke sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolene skrev (På 6.10.2015 den 16.32):

Enig med deg. Ikke alt venner har noe med. Så lenge hun ellers er en god mamma for barna sine, så ser ikke jeg problemet.

En god mor ruser seg ikke med barna tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppi skrev (På 6.10.2015 den 17.11):

En god mor ruser seg ikke med barna tilstede.

Så du tar deg aldri en smertestillende tablett eller et glass vin?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolene skrev (På 6.10.2015 den 17.32):

Smertestillende? Really??  :fnise:

Anonymous poster hash: 90600...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.10.2015 den 17.51):

Smertestillende? Really??  :fnise:

Anonymous poster hash: 90600...cea

Det er en form for rus det og.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.10.2015 den 0.17):

Herregud, du sier hun overreagerer fordi DU er liberal. Jeg sier jeg er enig med ts reaksjon. Hun har all grunn til å reagere på en venninne som bruker stoff når hun vet hun ikke liker det.  Anonymous poster hash: d25a7...27e

Og du er enig i ts' reaksjon fordi DU er konservativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppi skrev (På 6.10.2015 den 7.57):

Det er en stor forskjell på å ta seg ett eller to glass med vin, kontra en rev.

Hvorfor må cannabis alltid sammenlignes med grisefylla?

Det er ikke alle som drikker seg fra sans og samling. Alle har ikke et alkohol problem.

Ikke alle som røyker seg fra sans og samling heller.

Ganske få egentlig. Alle har ikke et cannabisproblem, selv om de røyker en joint en gang i blant :) jeg tenker at man som et såkalt rasjonelt menneske må kunne vurdere sammenlikningen mellom alkohol og cannabis, som er legitim. At de fleste bare holder seg for ørene og skriker narkotika vitner ikke om annet enn kunnskapsløshet og hykleri.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.10.2015 den 16.35):

armen. There is a big difference!

Anonymous poster hash: 74f33...2da

Har ingenting å si om det er en eller tredve. Det er ulovlig, hadde politiet kommet til de så hadde barna blitt tatt vekk/foreldrene i fengsel. Det vil jeg si er ganske ødeleggende for to gutter på 4 og 6 år..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolene skrev (På 6.10.2015 den 17.32):

Jeg blander aldri smertestillende med alkohol.

Ett glass vin blir en ikke beruset av, men det blir du av en rev.

Hva er poenget ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

King in the North skrev (På 6.10.2015 den 18.00):

Ikke alle som røyker seg fra sans og samling heller.

Ganske få egentlig. Alle har ikke et cannabisproblem, selv om de røyker en joint en gang i blant :) jeg tenker at man som et såkalt rasjonelt menneske må kunne vurdere sammenlikningen mellom alkohol og cannabis, som er legitim. At de fleste bare holder seg for ørene og skriker narkotika vitner ikke om annet enn kunnskapsløshet og hykleri.

Hvor lang tid bruker kroppen på å forbrenne cannnabis kontra alkohol?

Jeg vet svaret, men vet du?

Vet du også at en kan påvise at du har røykt cannnabis 3 uker etter at du har røykt?

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppi skrev (På 6.10.2015 den 19.35):

Vet du også at en kan påvise at du har røykt cannnabis 3 uker etter at du har røykt?

Det sitter faktisk i kroppen hele livet, trener man hardt/får opp adrenalinet veldig tre år etter man røyket, så kan man faktisk teste positiv. Så det var noen her som hadde spurt hvorfor folk alltid må nevne alkohol når det er snakk om hasj, tydeligvis har de ikke noe bra argumenter å komme siden de må rope at alkohol er verre ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Snuppi skrev (På 6.10.2015 den 19.35):

En kompis av meg som røyker hver dag måtte ta pisseprøve dagen etter han røyka.

Gjett hva resultatet ble :) Ser forøvrig ikke helt relevansen til innlegget ditt forøvirg, prøver du å si at cannabisrøykere er ruset i flere uker etterpå? Eller hva ellers har det å si at man kan påvise det i toden etterpå? Er det skadelig mener du? Isåfall, på hvilken måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppi skrev (På 6.10.2015 den 19.33):

Jeg blander aldri smertestillende med alkohol.

Ett glass vin blir en ikke beruset av, men det blir du av en rev.

Hva er poenget ditt?

Har ikke skrevet ett ord om å blande disse to tingene. Jeg spurte deg derimot om du aldri tok en smertestillende eller et glass vin. Stilte deg IKKE spørsmål om du blandet disse.

Dersom du tar ENTEN en smertestillende tablett ELLER et glass vin, tilfører du rus til kroppen. Gjør du aldri noen av delene når du har barna i hus?

Snuppi skrev (På 6.10.2015 den 19.37):

En paracet da eller?

Det er jo et rusmiddel som demper smertene. Ergo rus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolene skrev (På 6.10.2015 den 20.22):

Har ikke skrevet ett ord om å blande disse to tingene. Jeg spurte deg derimot om du aldri tok en smertestillende eller et glass vin. Stilte deg IKKE spørsmål om du blandet disse.

Dersom du tar ENTEN en smertestillende tablett ELLER et glass vin, tilfører du rus til kroppen. Gjør du aldri noen av delene når du har barna i hus?

Det er jo et rusmiddel som demper smertene. Ergo rus.

Altså.. Hvordan kan du sammenligne paracet og hasj?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (På 6.10.2015 den 20.46):

Altså.. Hvordan kan du sammenligne paracet og hasj?

Begge deler er rusmidler som noen tilfører kroppen. Dermed er det jo bare logisk at de som er motstandere av marihuana er motstandere av all rus man tilfører kroppen (koffein, legemidler og alkohol blant annet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...