AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg fikk vite noe i går ang min beste venninne gjennom 18 år, noe som gjorde at jeg ikke klarer å tenke på henne uten å bli forbannet.. Fikk vite at hun og forloveden hennes har røyket hasj i flere år nå. At han gjør det visste jeg allerede, har alltid vært i mot det og har fra dag en tatt avstand fra han, og når vi gjør ting sammen så er aldri han der. Men fikk nå vite at hun også gjorde det, og dette mens deres 2 sønner var hos de. Flere ganger i uken i 2 år gjorde hun dette, og jeg får først vite om det nå! Hun vet ikke at jeg vet det, det var tilfeldig at jeg fikk vite dette og om jeg avslører at jeg vet det, så blir det så mye drama at jeg ikke tør å tenke på det en gang. Vet ikke hva jeg ville med dette, bare få ut litt frustrasjon kanskje.. Anonymous poster hash: 948d8...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belle_ Skrevet 5. oktober 2015 #2 Del Skrevet 5. oktober 2015 Synes du overreagerer. Du har fått vite det av noen andre, hva om det ikke er sant? Snakk med venninnen din du, har hun vært din venninne gjennom 18 år så lyver hun nok ikke til deg om du tar det opp. Om hun gjør det og du velger å ikke være hennes venn lengre får det være opp til deg. Jeg har et svært liberalistisk syn på marihuana, til tross for at jeg ikke bruker det selv, så ser virkelig ikke problemet. Uansett, snakk med venninnen din, så får du nok klarhet i det meste 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #3 Del Skrevet 5. oktober 2015 Synes du overreagerer. Du har fått vite det av noen andre, hva om det ikke er sant? Snakk med venninnen din du, har hun vært din venninne gjennom 18 år så lyver hun nok ikke til deg om du tar det opp. Om hun gjør det og du velger å ikke være hennes venn lengre får det være opp til deg. Jeg har et svært liberalistisk syn på marihuana, til tross for at jeg ikke bruker det selv, så ser virkelig ikke problemet. Uansett, snakk med venninnen din, så får du nok klarhet i det meste Det er din mening. Jeg har nulltoleranse for stoff, og hadde reagerte akkurat som TS. Anonymous poster hash: d25a7...27e 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belle_ Skrevet 5. oktober 2015 #4 Del Skrevet 5. oktober 2015 Det er din mening. Jeg har nulltoleranse for stoff, og hadde reagerte akkurat som TS. Anonymous poster hash: d25a7...27e Er vel uansett irrelevant hva noen av oss måtte mene om stoffet. Det beste er å snakke med venninnen, er jo ikke sikkert det er sant en gang. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #5 Del Skrevet 5. oktober 2015 Er vel uansett irrelevant hva noen av oss måtte mene om stoffet. Det beste er å snakke med venninnen, er jo ikke sikkert det er sant en gang. Herregud, du sier hun overreagerer fordi DU er liberal. Jeg sier jeg er enig med ts reaksjon. Hun har all grunn til å reagere på en venninne som bruker stoff når hun vet hun ikke liker det. Anonymous poster hash: d25a7...27e 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #6 Del Skrevet 5. oktober 2015 Herregud, du sier hun overreagerer fordi DU er liberal. Jeg sier jeg er enig med ts reaksjon. Hun har all grunn til å reagere på en venninne som bruker stoff når hun vet hun ikke liker det. Anonymous poster hash: d25a7...27e Du var ei trangsynt ei. Anonymous poster hash: b607d...39e 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #7 Del Skrevet 5. oktober 2015 Forstår deg godt. Hadde ei venninne som viste hvor mye jeg er imot narkotika, all form av narkotika og misbruk av piller og alkohol. På grunn av div personlige grunner. Hun løy med rett opp i trynet i flere år. Helt utav det blå tente hun opp en "sigarett" som ikke luktet som sigaretter, da innrømmet hun at hun røyket hasj daglig og tok div piller hun ikke helt viste hva var en gang. Og brukte amfetamin en gang i blant. Sa så at hun og alle vennene mine lo av meg bak ryggen min, fordi jeg var så naiv og snill. Jeg dro hun ned og har ikke pratet med henne siden. Hun spredde mange løgner om meg, sa at JEG brukte narkotika, gjorde alt hun kunne for å gjøre livet mitt til et helvete, prøvde å få vennene mine imot meg. Fikk så vite at ingen lo av meg, bare hun, hun løy til alle og hadde et stort problem. Ingen andre av vennene mine viste det (vi hadde en god del fellesvenner), ingen støttet hennes livsstil og ingen pratet med henne etter det kom ut. 10 år senere; hun mistet sønnen sin på grunn av narkotika (barnevernet tok han), hun har vært inn og utav fengsel, pådratt seg gigantisk kredittgjeld, bor nå på gaten, alle vennene har forlatt hun, familien vil ikke ha noe med hun å gjøre. Møtte hun utenfor senteret hvor hun sto å solgte et magasin for noen måneder siden, så ut som et vrak!. Karma is a bitch sier jeg bare. Anonymous poster hash: df158...8a7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #8 Del Skrevet 5. oktober 2015 Du var ei trangsynt ei. Anonymous poster hash: b607d...39e Fordi jeg ikke liker narkotika? Sikkert veldig kult å bruke stoff. Voks opp! Anonymous poster hash: d25a7...27e 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 5. oktober 2015 #9 Del Skrevet 5. oktober 2015 Ser ikke problemet. Om folk tar seg en rev eller en dram i ny og ne så er det deres privatsak. Med mindre det er snakk om rus misbruk som fører til omsorgssvikt eller ikke greier følge opp jobb/aktiviteter. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Franke Ann Skrevet 5. oktober 2015 #10 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg fikk vite noe i går ang min beste venninne gjennom 18 år, noe som gjorde at jeg ikke klarer å tenke på henne uten å bli forbannet.. Fikk vite at hun og forloveden hennes har røyket hasj i flere år nå. At han gjør det visste jeg allerede, har alltid vært i mot det og har fra dag en tatt avstand fra han, og når vi gjør ting sammen så er aldri han der. Men fikk nå vite at hun også gjorde det, og dette mens deres 2 sønner var hos de. Flere ganger i uken i 2 år gjorde hun dette, og jeg får først vite om det nå! Hun vet ikke at jeg vet det, det var tilfeldig at jeg fikk vite dette og om jeg avslører at jeg vet det, så blir det så mye drama at jeg ikke tør å tenke på det en gang. Vet ikke hva jeg ville med dette, bare få ut litt frustrasjon kanskje.. Anonymous poster hash: 948d8...518 Du overvurderer din egen viktighet. Det er din mening. Jeg har nulltoleranse for stoff, og hadde reagerte akkurat som TS. Anonymous poster hash: d25a7...27e Du og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 5. oktober 2015 #11 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg fikk vite noe i går ang min beste venninne gjennom 18 år, noe som gjorde at jeg ikke klarer å tenke på henne uten å bli forbannet.. Fikk vite at hun og forloveden hennes har røyket hasj i flere år nå. At han gjør det visste jeg allerede, har alltid vært i mot det og har fra dag en tatt avstand fra han, og når vi gjør ting sammen så er aldri han der. Men fikk nå vite at hun også gjorde det, og dette mens deres 2 sønner var hos de. Flere ganger i uken i 2 år gjorde hun dette, og jeg får først vite om det nå! Hun vet ikke at jeg vet det, det var tilfeldig at jeg fikk vite dette og om jeg avslører at jeg vet det, så blir det så mye drama at jeg ikke tør å tenke på det en gang. Vet ikke hva jeg ville med dette, bare få ut litt frustrasjon kanskje.. Anonymous poster hash: 948d8...518 Det er din mening. Jeg har nulltoleranse for stoff, og hadde reagerte akkurat som TS. Anonymous poster hash: d25a7...27e Er nulltoleransen og motstanden mot bruken av marijuana på grunn av virkningen? At de blir ruset? Hvordan ser dere da på at foreldre tar noen glass vin en kveld? Eller er nulltoleransen og motstanden mot bruken av marijuana på grunn av at det er ulovlig? Hvordan ser dere da på foreldre som innimellom bryter fartsgrensen? Eller snakker i telefonen i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 5. oktober 2015 #12 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg er ganske nøytral når det gjelder marijuana. Rett og slett fordi mer mennesker dør av alkohol, enn hasj. Folk sier det at folk som røyker hasj daglig blir dum, de blir sløve og ødelagt, men har du sett en alkoholiker? De blir akkurat likedan, så hvorfor skal alkohol være lovlig, mens hasj forbudt? Ei venninne av meg er veldig imot narkotika, hun sier at hun ikke fatter hvorfor folk skal røyke bare for å få en rus, samme venninne går ut på byen hver eneste helg for å drikke seg dritings...FORDI det er gøy. Jeg har en del venner og venninner som bor i andre steder i verden som bruker hasj som smertestillende. Det er ikke snakk om å røyke bare for å få en rus, det er rett og slett til medisinsk bruk, slik at hverdagen til de det gjelder, blir enklere. Men det finnes jo de som ruser seg, bare for å kjenne rusen, bare for å bli ruset, bare for...Ja...røyke bare for å røyke.. Andre stoffer er jeg ikke så glade i, rett og slett fordi de ikke er naturlige stoffer, det er stoffer som er kjemisk fremstilt. Om du får "lykkepiller" fra legen, så blir du avhengig og du får en god del bivirkninger, både når du starter og når du slutter... Det trenger man ikke få av hasj, bare det brukes riktig, hasj kan brukes til mye. Så.. Bruker du for mye hasj, ender du fort opp som en alkoholiker... Samme greia ikke sant? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #13 Del Skrevet 5. oktober 2015 Synes det burde være nulltoleranse mot ulovlige stoffer når det er barn under samme tak. Anonymous poster hash: b64ce...0ba 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #14 Del Skrevet 5. oktober 2015 Det er nok garantert ting du gjør som de ikke liker eller syntes er bra heller, men de lar deg leve ditt liv og bestemme selv uten å dømme deg eller stikke nesa si borti, fordi du er voksen og deres venn. Teit hvis du skal dømme de ut fra noe som ikke engang har vært merkbart for deg eller har noe som helst betydning for deg eller kan være skadelig for noen. Anonymous poster hash: 22083...2ab 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #15 Del Skrevet 5. oktober 2015 Det at alt skal være så himla greit fordi det er 2015,nyere tider osv. irriterer meg. Anonymous poster hash: 60151...b1a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #16 Del Skrevet 5. oktober 2015 Synes du overreagerer. Du har fått vite det av noen andre, hva om det ikke er sant? Snakk med venninnen din du, har hun vært din venninne gjennom 18 år så lyver hun nok ikke til deg om du tar det opp. Om hun gjør det og du velger å ikke være hennes venn lengre får det være opp til deg. Jeg har et svært liberalistisk syn på marihuana, til tross for at jeg ikke bruker det selv, så ser virkelig ikke problemet. Uansett, snakk med venninnen din, så får du nok klarhet i det meste Jeg vet 100% at det er sant, dette er noe hun selv har fortalt i fortrolighet til noen jeg vet at jeg kan stole på, mer kan jeg ikke si uten å avsløre for mye.. Så nei, jeg kan ikke ta det opp med henne, og jeg er ganske sikker på at hun hadde prøvd å vri seg unna sannheten uansett. Jeg er ganske nøytral når det gjelder marijuana. Rett og slett fordi mer mennesker dør av alkohol, enn hasj. Folk sier det at folk som røyker hasj daglig blir dum, de blir sløve og ødelagt, men har du sett en alkoholiker? De blir akkurat likedan, så hvorfor skal alkohol være lovlig, mens hasj forbudt? Ei venninne av meg er veldig imot narkotika, hun sier at hun ikke fatter hvorfor folk skal røyke bare for å få en rus, samme venninne går ut på byen hver eneste helg for å drikke seg dritings...FORDI det er gøy. Jeg har en del venner og venninner som bor i andre steder i verden som bruker hasj som smertestillende. Det er ikke snakk om å røyke bare for å få en rus, det er rett og slett til medisinsk bruk, slik at hverdagen til de det gjelder, blir enklere. Men det finnes jo de som ruser seg, bare for å kjenne rusen, bare for å bli ruset, bare for...Ja...røyke bare for å røyke.. Andre stoffer er jeg ikke så glade i, rett og slett fordi de ikke er naturlige stoffer, det er stoffer som er kjemisk fremstilt. Om du får "lykkepiller" fra legen, så blir du avhengig og du får en god del bivirkninger, både når du starter og når du slutter... Det trenger man ikke få av hasj, bare det brukes riktig, hasj kan brukes til mye. Så.. Bruker du for mye hasj, ender du fort opp som en alkoholiker... Samme greia ikke sant? Jeg har sett begge deler på alt for nært hold. Har noen i familien som er alkoholikere og både familiemedlemmer og bekjente som røyker hasj. Dere kan si så mye dere vil at alkohol er verre, for meg som har fått familien ødelagt av begge deler så syns jeg hasj er verre om ikke like ille. Likt for alle som røyker "en gang i blant" er at de roper veldig høyt at de ikke blir sløve fordi de bruker det riktig. Alle jeg kjenner som røyker er sløve, uavhengig av hvor ofte de gjør dette, man ser som regel på en person med en gang at de driver med det. At jeg ikke har visst det ang venninna mi er så enkelt som at kontakten har vært så som så de siste årene. Vi har pratet hver dag på tlf og mld, men pga forloveden hennes har vi ikke møttes så ofte. Og de gangene vi har møttes så har hun vært nede pga forholdet deres, så da har jeg vel antatt at det var derfor hun var litt annerledes.. Anonymous poster hash: 948d8...518 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 5. oktober 2015 #17 Del Skrevet 5. oktober 2015 Slapp av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 5. oktober 2015 #18 Del Skrevet 5. oktober 2015 Dette er da en privatsak? Så lenge venninna di gjør det når du ikke er tilste så har da ikke du noe med det å gjøre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. oktober 2015 #19 Del Skrevet 5. oktober 2015 Dette er da en privatsak? Så lenge venninna di gjør det når du ikke er tilste så har da ikke du noe med det å gjøre. Vel, sønnene deres har vel ikke valgt dette da. Egoistisk å kvalmt å gjøre sånn når man har barn! Skjønner deg godt jeg ts, har opplevd lignende selv og det er ikke noe god følelse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 5. oktober 2015 #20 Del Skrevet 5. oktober 2015 Vel, sønnene deres har vel ikke valgt dette da. Egoistisk å kvalmt å gjøre sånn når man har barn! Skjønner deg godt jeg ts, har opplevd lignende selv og det er ikke noe god følelse. Ståt ingenting om at sønnen er våken når de røyker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå