AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Del Skrevet 4. oktober 2015 Heisann, Jeg og eksen gjorde det slutt for to år siden. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er 100% over han. Vi finner på noe innimellom, da vi har blitt ganske gode venner. Vi kan snakke med hverandre om kjærlighetsproblemer og sånt, så dette er KUN vennskap :-) Jeg går gjennom en ganske tøff periode akkurat nå. Har flyttet til et nytt sted der jeg ikke kjenner så mange, og føler meg ganske ensom. Jeg merker at jeg har begynt å savne han ekstra mye for tiden, til tross for at vi har god kontakt. Han er den personen som alltid får meg i godt humør. Føler også at han er den som kjenner meg aller best. Har aller mest lyst til å bare snakke med han hele tiden egentlig..... Har dere noen gang opplevd å føle dere ekstremt avhengig/tilknyttet til noen? :-/ På en vennemåte... Vil også legge til at jeg er en veldig selvstendig jente, så denne "avhengig"-følelsen er ganske så uvandt for meg... Jente, 22 Anonymous poster hash: 5dd5c...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Del Skrevet 4. oktober 2015 Ja, med to av eksene mine. For selv om vi ikke fungerte som kjærester, kjente vi hverandre veldig godt og var bestevenner.. Men i det lange løp tror jeg ikke sånne vennskap funker. Det vil sannsynligvis bli kræsj med evt. ny kjæreste, og det kan hindre dere i å møte andre, for dere er så opptatt av hverandre. Anonymous poster hash: 04322...990 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #3 Del Skrevet 5. oktober 2015 Heisann, Jeg og eksen gjorde det slutt for to år siden. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er 100% over han. Vi finner på noe innimellom, da vi har blitt ganske gode venner. Vi kan snakke med hverandre om kjærlighetsproblemer og sånt, så dette er KUN vennskap :-) Jeg går gjennom en ganske tøff periode akkurat nå. Har flyttet til et nytt sted der jeg ikke kjenner så mange, og føler meg ganske ensom. Jeg merker at jeg har begynt å savne han ekstra mye for tiden, til tross for at vi har god kontakt. Han er den personen som alltid får meg i godt humør. Føler også at han er den som kjenner meg aller best. Har aller mest lyst til å bare snakke med han hele tiden egentlig..... Har dere noen gang opplevd å føle dere ekstremt avhengig/tilknyttet til noen? :-/ På en vennemåte... Vil også legge til at jeg er en veldig selvstendig jente, så denne "avhengig"-følelsen er ganske så uvandt for meg... Jente, 22Anonymous poster hash: 5dd5c...ecb Har det på akkurat samme måte!! Men i tillegg savner jeg exen hver gang jeg blir kjent med nye menn. Ingen er så bra som exen.... Har dessverre ingen råd.....Anonymous poster hash: bb590...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå