Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #1 Del Skrevet 4. mars 2002 Hjjjjelp har laget noen festlige bordkort selv, men leter nå etter gull klesklyper til å holde selve bordkortet. Noen ideer hvem som har dette ? Har sett på bokhandel i Oslo men de har enten ikke eller er utsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 4. mars 2002 #2 Del Skrevet 4. mars 2002 Bruk treklyper og spray med gullspray!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 4. mars 2002 #3 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg regner med at du mener sånne små klyper? Hva med hobby butikker? Det ligger en i Karl Johan litt langt ned mot oslo S. Jeg så ikke spesielt etter sånne da jeg var der, men det er fult mulig! Eller su kan se på Panduro's hjemmeside og bestille katalogen deres. De har helt sikkert noe lignende.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #4 Del Skrevet 4. mars 2002 Vil også tipse om andre typer bokhandler der de har utvalgt i mye forskjellig. Butikker som Tanum bør ha det. Prøv også butikker som har ulike ting knyttet til festligheter! Kanskje de har slikt i legebuktikker også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #5 Del Skrevet 4. mars 2002 Blir ikke klypene ødelagte hvis man kjøper i tre og sprayer disse ? Hadde tenkt på det men trodde klemmemekanismen stivna f.eks ved spraying.. Nederst i Karl Johan har de kun i tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #6 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg så slike klyper på en butikk i Gjøvik i helga. Butikken heter Carolinestua. Du kan jo eventuelt ringe de å høre om de kan sende de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #7 Del Skrevet 5. mars 2002 Er det store eller små klyper du skal ha da? Viktig å få frem hva slags type man skal ha! Lakke klyper er forresten ikke noe problem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 5. mars 2002 #8 Del Skrevet 5. mars 2002 Hobbyforretninger da? der bør de ha det. Har de Panduro i Oslo f.eks? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #9 Del Skrevet 5. mars 2002 Det er små klesklyper jeg skal ha. Går det an å få tak i dette i store kvantum ? skal ha over 80 gjester til middag, og da er det litt kjedelig å kjøpe pakker på 10 og 10 som også er relativt dyre. Har fått for meg at kvantum er billigere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå