Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestillte nettopp Dermalogica Intensive Moisture Balance fra Strawberry og lurt epå om den er god. Tenkte det er lurt å investere i en god vinterkrem siden jeg får tørr og sensitiv hud i kulden.Noen som har prøvd den? Tenkte å ta Harmonie fra Decleor istedenfor, men det var for sent å angre......

Er Dermalogica sin veldig fet?Har mer blandingshud enn tørr hud nemlig......Active Moist ga ikke nok fuktighet ihvertfall!

Og er det noen som kan gi gode tips ang bare escentuals.....har prøvd det noen ganger nå og resultatet blir ikke bra.Ser pudrete ut og dekker lite..Og fargen er veldig oransje i dagslys..(har 1.2 fairly light)Vil få det til å funke, men er særdeles vanskelig!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kan ikke hjelpe ang Dermalogica, men tenkte jeg skulle dele mine BE tips:)

har også 1.2 og har slitt litt med å få den til å ligge pent. Nå har jeg derimot funnet noen triks som hjelper bra.

-Det er veldig viktig at fuktighetkrem får trekke godt inn før du legger på foundation! Hvis ikke blir den skjoldete, du bruker mer enn du trenger og resultatet blir fort orange..

-Bruk LITE i børsten av gangen og vent et par minutter mellom første påføring før du tar på neste. Da får foundation satt seg litt først og lettere å se om du faktisk trenger mer!

-Når du er så lys, bruk warmth med STOR forsiktighet. Jeg bruker å svirre børsten litt på baksiden av hånden før jeg legger warmth i ansiktet.

Dette er mine triks...litt banale kanskje, men helt essensielle for å legge BE pent.

Skrevet

Hvis du har blandingshud, og Active Moist ble for lite, burde du kanskje heller prøve Skin Smoothing Cream. Den er middels rik, men for det aller meste nok til og med for min tørre hud (unntatt kaldere årstider).

Intensive Moisture Balance er MYE rikere enn Active Moist.(den rikeste kremen Dermalogica har). Active Moist gir kun fuktighet, mens Intensive Moisture Balance også gir en god del fett. Så den kan muligens bli litt mye for blandingshud. Det samme gjelder Harmonie fra Decleor, den er også ganske rik.

Jeg liker ikke Intensive Moisture Balance noe særlig, synes det finnes bedre kremer for den prisen, og når jeg trenger mer fett og fuktighet, tyr jeg heller til kremer fra Decleor eller som nå, Phytomer.

Men jeg har som sagt kjempetørr hud, og smaken er som baken.

Skrevet

Takk for gode svar begge to :P Skal følge rådene dine nr jeg skal prøve Bare EScentuals idag...høres ganske logisk ut egentlig :)

Høres ut som at Intensive kremen blir altfor rik for meg...trenger mer fuktighet enn fett,vil ikke ha flere kviser akkurat!Men det går vel alltids ann å returnere kremen til strawberrynet antar jeg? :roll:

Synes Harmonie var kjempegod,ikke for fet for meg i hele tatt, prøvde den ifjor....men tenkte jeg skulle prøve Dermalogica nå..Har hørt så mye bra om det merket her inne.Skin smoothing cream passer nok bedre til meg ja!Betaler 640 for Intensive Moisture Balance...men det er i stor størrelse...er det en bra pris iforhold til i Norge?

Skrevet

Hvor stor er stor størrelse? 104 ml, eller enda større. 104ml koster rundt 600 hos hudpleier, ca 400-450 på nettet. Vær obs på at SN ikke skriver ned verdien lenger, slik, at du sannsynligvis må betale moms (men det refunderer de visst hvis du fakser kvitteringen).

Skin Smoothing Cream anbefales på det varmeste!

Skrevet

Skin Smoothing Cream anbefales på det varmeste!

:Nikke:

Jeg har ivertfall sluttet å lete etter gode ansiktskremer; denne er ikke for fet, men heller ikke for lett!

Skrevet
Takk for gode svar begge to :P Skal følge rådene dine nr jeg skal prøve Bare EScentuals idag...høres ganske logisk ut egentlig :)

Høres ut som at Intensive kremen blir altfor rik for meg...trenger mer fuktighet enn fett,vil ikke ha flere kviser akkurat!Men det går vel alltids ann å returnere kremen til strawberrynet antar jeg? :roll:

Synes Harmonie var kjempegod,ikke for fet for meg i hele tatt, prøvde den ifjor....men tenkte jeg skulle prøve Dermalogica nå..Har hørt så mye bra om det merket her inne.Skin smoothing cream passer nok bedre til meg ja!Betaler 640 for Intensive Moisture Balance...men det er i stor størrelse...er det en bra pris iforhold til i Norge?

104 ml koster ca 650 hos hudpleier i Norge.

Jeg er forøvrig kjempefornøyd med Intensive moisture balance og vender alltid tilbake til den. Har tørr og sensitiv hud og nå har jeg skin smoothing cream som ikke er nok for meg, i tillegg svir den i kinnene.

Skrevet

Skal vurdere om jeg skal bytte den inn med skin smoothing cream, men i kulden tror jeg at Intensive Moisture kan funkie bra. Er så rød og stram...spesielt i kinna...og flasser selv om jeg har blandingshud. Får se hva det blir til.

Angående Bare escentuals ,så fulgte jeg alle rådene,men det ser enda ikke bra ut. Blir pudrete og legger seg ikke bra selv om jeg brukte lite på kosten.....tror kanskje jeg går tilbake til flytende altså...Gir ikke helt opp enda da.

Tror Intensive M.Balance kommer i 150 ml....eller var det 115....er i salongstørrelse står det.

Skrevet

Er faktisk 170 ml!!!Ikke verst pris!!!Sparer en god del iforhold til norske størrelser.... :P

Skrevet

Du bestilte fra SN og pakken ble ikke stoppet i tollen? Hva slags verdi hadde de skrevet utenpå? De har visstnok begynt å skrive den virkelige verdien utenpå pakkene, og da blir alt som har verdi på over 200NOK stoppet.

Skrevet

Har ikke fått enda faktisk :-? De gjør det nå altså....hmmm...ikke bra.Men er det ikke slik at man får igjen for tollutgifter.Håper inderlig det, ellers er det jo lite vits å bestille derfra lengre :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Å bestille fra Strawberrynet er fraktfritt, men ønsker du å bytte må du vanligvis selv betale porto!

Har selv normal til tørr (og ømfindtlig) hud og er kjempefornøyd med Skin Smoothing Cream i den lyse årstid, tenkte å prøve Intensive Moisture balance i vinter.

Grunnen til at de har sluttet å skrive ned verdien på pakkene er fordi de p.g.a stor mengde bestillinger har pakkene deres ofte blitt åpnet, når det da bes om kvittering fra kjøper og denne summen ikke stemmer med det som står på pakken har Strawberrynet fått en advarsel! For å kunne få lov til å sende til Norge må de følge norske regler, som faktisk innebærer at det SKAL ligge faktura i pakken...

Blir det oppdaget mye nedskriving fra andre nettbutikker må nok de også følge dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...