Eli0102 Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Altså skjerf! Hvor i Norge (utenom Mulberry butikken i Oslo) eller nettsider som sender til Norge?? (Ekte så klart)
belle_ Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Altså skjerf! Hvor i Norge (utenom Mulberry butikken i Oslo) eller nettsider som sender til Norge?? (Ekte så klart) Nettbutikken til Mulberry sender over hele verden. Om du bare googler det så får du opp flere alternativer.
Eli0102 Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2015 Nettbutikken til Mulberry sender over hele verden. Om du bare googler det så får du opp flere alternativer. Vet Tenkte litt på om det finnes andre butikker rundt Oslo-området og nettsider som selger Mulberry
belle_ Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 Vet Tenkte litt på om det finnes andre butikker rundt Oslo-området og nettsider som selger Mulberry Vet ikke om noen norske nettsider, men vet de har Mulberry på Ferner Jacobsen. Om det er noe spesielt du skal ha bør du bare gå i Mulberrybutikken, så bestiller de det nok for deg
Eli0102 Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Vet ikke om noen norske nettsider, men vet de har Mulberry på Ferner Jacobsen. Om det er noe spesielt du skal ha bør du bare gå i Mulberrybutikken, så bestiller de det nok for deg Åh, så det går ann ja?! Var nemlig innom Mulberry butikken i Oslo for å se etter skjerf (spesielt Tamara skjerfet), men der syntes jeg det var ganske dårlig utvalg. Iallefall i forhold til på nettet osv. Endret 5. oktober 2015 av Eli0102
belle_ Skrevet 5. oktober 2015 #6 Skrevet 5. oktober 2015 Åh, så det går ann ja?! Var nemlig innom Mulberry butikken i Oslo for å se etter skjerf (spesielt Tamara skjerfet), men der syntes jeg det var ganske dårlig utvalg. Iallefall i forhold til på nettet osv. Ja, det vil jeg tro. Det har de i hvert fall gjort for meg på Louis Vuitton noen ganger. Hvilken farge skjerf er det du skal ha? Om det finnes på nettbutikken burde det være mulig. Husker å mene at de selger Mulberry på Høyer på Storo, men kanskje det bare var vesker? Aner ikke. Men om du finner butikker som selger det kan du jo også ringe å høre om de har skjerfet du vil ha og høre om muligheter for å få sendt det. Vet hvordan det er å være desperat etter å finne skatten man har lett etter
Eli0102 Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Ja, det vil jeg tro. Det har de i hvert fall gjort for meg på Louis Vuitton noen ganger. Hvilken farge skjerf er det du skal ha? Om det finnes på nettbutikken burde det være mulig. Husker å mene at de selger Mulberry på Høyer på Storo, men kanskje det bare var vesker? Aner ikke. Men om du finner butikker som selger det kan du jo også ringe å høre om de har skjerfet du vil ha og høre om muligheter for å få sendt det. Vet hvordan det er å være desperat etter å finne skatten man har lett etter Var bare det at jeg fant noen fine på finn.no som jeg ikke fant i butikken (men har funnet noen på nettbutikken). De var omtrent ikke brukt og like fine som nye, så da tenker jeg at jeg vil spare litt penger på det enn å bestille fra nettet som blir veldig dyrt! Så stusset bare litt over at det sto "made in India" på noen. Pleier ikke å kjøpe brukte klær og lignende, så er ekstra forsiktig og nøye med det! Endret 5. oktober 2015 av Eli0102
belle_ Skrevet 5. oktober 2015 #8 Skrevet 5. oktober 2015 Var bare det at jeg fant noen fine på finn.no som jeg ikke fant i butikken (men har funnet noen på nettbutikken). De var omtrent ikke brukt og like fine som nye, så da tenker jeg at jeg vil spare litt penger på det enn å bestille fra nettet som blir veldig dyrt! Så stusset bare litt over at det sto "made in India" på noen. Pleier ikke å kjøpe brukte klær og lignende, så er ekstra forsiktig og nøye med det! Ja, det hadde jeg vært selv. Ville nok ikke kjøpt et brukt skjerf selv, men om det funker for deg er det det viktigste De produserer jo varer i forskjellige land, så om det står forskjellig på noen har ikke nødvendigvis noe å si. Be om bevis fra selger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå