Gå til innhold

Vil forelske meg i han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 18 år og snakker mye med en gutt på snapchat og litt i virkeligheten på skolen. Ganske sikker på at han er forelsket i meg da han stadig sender slike signaler og hinter til det. Vi har snakket om mye forskjellig, mest over nett men også i virkeligheten. Vi flørter litt, sender hjerter osv. Mange tror vi driver på noe vi kansjje gjør. Han er utrolig snill og omtenksom og en perfekt kjærste i mine øyne!! Kunne ikke ønsket meg noe bedre.

Problemet er bare at jeg er ikke forelsket. Jeg er kanskje litt småforelsket, men har ingen sterke følelser for han. Skulle virkelig ønske jeg var dødsforelsket i han. Men det er jeg ikke. Dette har holdt på i en og en halv måned og følelsene mine har ikke blitt noe sterkere.

Kan jeg få følelser for han senere?? Om vi prøver å møtes på fritiden en dag for eksempel?

min forrige flørt var jeg dødsforelsket i fra første stund før jeg snakket med han til og med, og jeg skulle virkelig ønske det var slik nå også. Bør jeg gi opp?? Føler jeg gir litt feil signaler om jeg ikke vil ha han, men samtidig må jeg prøve det ut med han for å finne ut om jeg kan få følelser.

Føles feil å gi opp en så god gutt, men samtidig føles det feil å ta det lengre om jeg ikke kommer til å føle noe mer

Anonymous poster hash: 0e9a1...8ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært borti akkurat samme greia som deg; gutten var forelsket, det var ikke jeg, men jeg ville, sendte masse hjerter osv, han mistet følelser etterhvert, jeg ble forelsket etterpå og knust. Du kan dessverre ikke styre følelsene dine og ting skjer når de skjer, selv om det suger...

Skrevet

Ååh..:/ vet ikke hva jeg skal gjøree.. Og om jeg kommer til å kunne bli forelsket

Ts

Anonymous poster hash: 0e9a1...8ea

Skrevet

Altså, hva er det med dere jenter og det å forvente at man skal bli helt bergtatt fra dag 1? Verden er ikke et disney eventyr.

Bruk tid med- og bli kjent med han, dra på noen dates og ha det gøy sammen så er det utrolig mye større sjanse for at du vil like han mer enn om du sitter hjemme og "håper" på å bli stormforelsket sånn helt uten videre.

Anonymous poster hash: 65847...a70
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...