Gå til innhold

Hvem er hun dere alexia som ligger på 3 plass, på blogg.no?

candykiss

Anbefalte innlegg

5 timer siden, O.G. skrev:

Igjen er det bare tull med siteringen :-P 

Jeg antar at Bohwim som enhver forelder oppdrar barna sine til å ta egne, reflekterte standpunkt. Enten syns 13-åringen at det er kleint, eller ikke. Men vi skal ikke sitte her og sette standarder på vegne av barna til verken Bohwim eller andre for hva som skal anses som pinlig, så lenge barna selv ikke utleveres på bloggen. Det er nå min mening, i alle fall.

Endret av Cornucopia
Jeg siterer ikke O.G. Blir ikke kvitt siteringen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Ultiva skrev:

Det er helt sant, men det er likevel langt flere barnløse menn (1 av 4?). Men mye av det er jo både selvvalgt og selvforskyldt. Nå er jeg ferdig med digresjonene her 😁😁

He, he, he.

1 time siden, Cornucopia skrev:
4 timer siden, O.G. skrev:

Igjen er det bare tull med siteringen :-P 

Jeg antar at Bohwim som enhver forelder oppdrar barna sine til å ta egne, reflekterte standpunkt. Enten syns 13-åringen at det er kleint, eller ikke. Men vi skal ikke sitte her og sette standarder på vegne av barna til verken Bohwim eller andre for hva som skal anses som pinlig, så lenge barna selv ikke utleveres på bloggen. Det er nå min mening, i alle fall.

hmm, jeg skrev ikke det over? Du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første fatter jeg ikke hvordan hun har fått utgitt en bok om hun skriver slik som hun gjør på bloggen. Det er jo for det meste bare uforståelig rot. 

Ellers, greit, hun vil være "kjærringa mot strømmen", men så forbanna interessant blir det ikke. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Det jeg syns er ironisk med bloggen, er hvordan hun stakkarsliggjør menn så til de grader. "Den stakkars mannen må være utro med meg, pga han er gift med en slem kvinne, som ikke bryr seg om han" Altså, han kan jo skille seg hvis forholdet er så uutholdelig ille? Han er tross alt et menneske som kan ta og stå for egne valg. 

Utenom det, så er bloggen forfriskende på en måte, selv om jeg ikke har helt det samme synet som henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

He, he, he.

hmm, jeg skrev ikke det over? Du?

Siteringstull :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kikka gjennom bloggen etter denne tråden. 

Skøyeraktig dame. Merkelig, pussig og annerledes. Men skøyeraktig. 

Bør jeg lese bøkene hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest Evans
Den 5. oktober 2015 at 20.40, Londres skrev:

Det er hun som har skrevet boka Frognerfitter, blant annet.

Stemmer! Der jeg hadde henne fra. Mente jeg hadde lest denne bloggen tidligere en gang, da jeg klikket meg inn nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sletter hun som regel de verste innleggene på bloggen sin, men etter det hun skriver å dømme så er dette en person som er ustabil. Jeg kan ta feil såklart. Men når et voksent menneske truer, klikker på, anmelder, saksøker og hetser mennesker (kaller de feite ol) nærmest konstant - parallellt med at hun legger ut bilder hvor hun ligger i senga og skræver så tenker jeg jo mitt. 

Tenker at dette er en person som ikke bør hverken blogge eller skrive bøker. Kanskje aller minst få en dokumentar om livet sitt ut. (Skal visstnok komme ut i oktober)

Endret av Tjukk Norris
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker veldig tvilsomt det hun skriver og skrivemåten er helt grusom. Hun har sikkert ligget med gifte menn for all del, men tror hun overdriver det til de grader. Er heller ikke noe å "skryte" av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...