Titan Skrevet 26. februar 2016 #21 Del Skrevet 26. februar 2016 7 timer siden, OppNedPåAlt skrev: http://alexiabohwim.blogg.no/1454849284_hvorfor_jeg_elsker__l.html Hvorfor diskuterer vi ikke denne dama mer egentlig? Oh, hot damn!! Det var blogginnlegget sitt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 26. februar 2016 #22 Del Skrevet 26. februar 2016 Hvor er kildene hennes ang det med kjendisene? Skal ikke tro alt man leser vettu 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 26. februar 2016 #23 Del Skrevet 26. februar 2016 1 time siden, frksølekopp skrev: Hvor er kildene hennes ang det med kjendisene? Skal ikke tro alt man leser vettu Er bare her inne man må ha kilder, vettu Hos bloggerne er det kun riktig merking av innlegg som gjelder 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 26. februar 2016 #24 Del Skrevet 26. februar 2016 2 minutter siden, minimymlen skrev: Er bare her inne man må ha kilder, vettu Hos bloggerne er det kun riktig merking av innlegg som gjelder Haha, stemmer det! men syntes generellt at når man legger frem "fakta" på sin egen blogg at man burde ha kilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. februar 2016 #25 Del Skrevet 26. februar 2016 Jeg leser bloggen hennes nu, jeg har fått litt sans for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 26. februar 2016 #26 Del Skrevet 26. februar 2016 Nå, nå. Det er da bare enda en selvopptatt blogg. Om siste bok ikke selger, vel da blogger man. (Hun skrev boken "Frognerfitter" som kan anses som en selvbiografi.) Hun har vel det man kan kalle en erotisk motvektsblogg mot rosabloggere. Hun beskriver stort sett sitt kjødelige liv, fremfor hverdagens muntre perfeksjonisme og pastellfargede ordentlighet fra rosabloggerne. Flesteparten av leserne hennes ser ut til å være menn, for øyeblikket? Uansett, vi får ikke innblikk i Bohwims private liv heller, bortsett fra det hun velger å forfatte. Men, sett opp mot Høilis oppskrift med inntak av vitaminer og og trening for økt sexlyst, blir kontrasten så latterlig komisk at jeg ikke vet hvilket ben jeg skal stå på av latter, det skal hun ha - selv om det er enkel taktikk hun bedriver. Skaperen av Olsenbandens datter fortsetter med gammel type dynamitt, selv om intet er nytt under solen overfor pietismens fortsatt klamme grep over kvinners kjønnsliv selv i 2016. Enten er man en Sophie Elise eller Alexia, hvis man ikke er en Hvermansens Høili, en (offentlighetens) Damli, eller Caroline Berg Eriksen. Eller Listhaug. Men hun blogger ikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. februar 2016 #27 Del Skrevet 27. februar 2016 Hun er litt.... mye. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 27. februar 2016 #28 Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) 10 timer siden, Cornucopia skrev: Nå, nå. Det er da bare enda en selvopptatt blogg. Om siste bok ikke selger, vel da blogger man. (Hun skrev boken "Frognerfitter" som kan anses som en selvbiografi.) Hun har vel det man kan kalle en erotisk motvektsblogg mot rosabloggere. Hun beskriver stort sett sitt kjødelige liv, fremfor hverdagens muntre perfeksjonisme og pastellfargede ordentlighet fra rosabloggerne. Flesteparten av leserne hennes ser ut til å være menn, for øyeblikket? Uansett, vi får ikke innblikk i Bohwims private liv heller, bortsett fra det hun velger å forfatte. Men, sett opp mot Høilis oppskrift med inntak av vitaminer og og trening for økt sexlyst, blir kontrasten så latterlig komisk at jeg ikke vet hvilket ben jeg skal stå på av latter, det skal hun ha - selv om det er enkel taktikk hun bedriver. Skaperen av Olsenbandens datter fortsetter med gammel type dynamitt, selv om intet er nytt under solen overfor pietismens fortsatt klamme grep over kvinners kjønnsliv selv i 2016. Enten er man en Sophie Elise eller Alexia, hvis man ikke er en Hvermansens Høili, en (offentlighetens) Damli, eller Caroline Berg Eriksen. Eller Listhaug. Men hun blogger ikke. Jeg har kun lest innlegget som det ble linket til her på forrige side. Ser ut til at hun kun har mannlige lesere ja, som er svært positive til at hun åpenlyst jakter på gifte menn. Vet ikke helt hva jeg skal syns om det, men jeg regner med at disse mennene representerer en minoritet i befolkningen. Enkelte av dem står jo til og med frem med fullt navn. Kunne imidlertid vært interessant å vite hvor mange kommentarer som slettes før de blir publisert, og eventuelt hvor mange som er skrevet av bloggeieren selv.... Jeg syns nå uansett at de som liker slikt fortjener hverandre, men det er svært synd for alle som blir bedratt. Og hjertet mitt blør ekstra mye for barna som vokser opp midt i stygge krangler og samlivsbrudd. Jeg undrer på hvorfor hun syns så dårlig om seg selv at hun ikke fortjener en mann som er snill og som bare vil ha henne. Hvorfor nøye seg med andres velbrukte rester? Jeg kan selv skrive under på at man kan ha et hyppig og vanvittig deilig sexliv "på tross av" at man befinner seg i et langvarig forhold/ekteskap med småbarn. Hun fremstiller det som om det er umulig å ha god sex med mindre man er utro, noe som er ganske så forkastelig. Hun risikerer til enhver tid å få kjønnssykdommer, uønskede svangerskap og å utsettes for forsmådde kvinners vrede. Men vi er jo alle forskjellige, selv har jeg langt mer selvrespekt og samvittighet. Og jeg hadde hatt vondt langt inn i sjelen dersom det var min søster/datter/venninne som åpenlyst fremsnakket noe så destruktivt som utroskap. Må hun virkelig gå etter ulykkelige ektemenn for å kunne føle seg deilig og ettertraktet? Har hun virkelig så lite å tilby en singel mann? Hvis hun er livredd forpliktelser, ikke har noe å tilby single menn og ikke føler at hun har noe å tilby i et normalt forhold så kan hun fint søke etter swingers og alle de som praktiserer åpne forhold. Å gå målrettet inn for å knuse andres lykke er bare ondt. Endret 27. februar 2016 av Ultiva 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 27. februar 2016 #29 Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) Jakten på gifte menn tror jeg stort sett er en jippo fra hennes side. Hun er absolutt ikke dum, og har noen gode poenger, som å plassere utroskapsskylden der den bør ligge: Hos den som er utro. Provokativ adferd har hun alltid hatt for å få oppmerksomhet. Jeg syns det er litt snodig at hun har startet en blogg som dreier seg om å agere "den andre kvinnen"og lurer litt på hensikten bak med det. Edit: Enkel populærpsykologi sier at årsaken til jakten på gifte menn kan komme av behov for nærhet uten å trenge å binde seg for et varig forhold. Men får vel lese bloggen først og se hva som jevnt over forfattes :-) Endret 27. februar 2016 av Cornucopia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. februar 2016 #30 Del Skrevet 27. februar 2016 Hun har et stort hjerte for dyr og jeg likte godt innlegget om Kari Jaquesson. for jeg har altid trodd det var mer bak den der "glad treningsjente" fasaden til Jaquesson og jeg er glad for at jeg fikk det bekreftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 27. februar 2016 #31 Del Skrevet 27. februar 2016 22 minutter siden, Cornucopia skrev: Jakten på gifte menn tror jeg stort sett er en jippo fra hennes side. Hun er absolutt ikke dum, og har noen gode poenger, som å plassere utroskapsskylden der den bør ligge: Hos den som er utro. Provokativ adferd har hun alltid hatt for å få oppmerksomhet. Jeg syns det er litt snodig at hun har startet en blogg som dreier seg om å agere "den andre kvinnen"og lurer litt på hensikten bak med det. Edit: Enkel populærpsykologi sier at årsaken til jakten på gifte menn kan komme av behov for nærhet uten å trenge å binde seg for et varig forhold. Men får vel lese bloggen først og se hva som jevnt over forfattes :-) Pilotfrue har jo også gått åpenlyst ut om at hun har vært "den andre kvinnen". Enig i at de har noen gode poenger i forhold til plassering av skyld, jeg er nok mer nysgjerrig på hva som gjør at så flotte kvinner åpenlyst nøyer seg med å være nr 2. Dårlig selvtillit og forpliktelsesangst? Behov for bekreftelse på at de ikke fortjener å være nr 1 i en manns liv? Eller er det enkelt og greit clickbait, og manglende innsikt om at dette er noe som alltid vil henge ved dem? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. februar 2016 #32 Del Skrevet 27. februar 2016 12 minutter siden, Ultiva skrev: Pilotfrue har jo også gått åpenlyst ut om at hun har vært "den andre kvinnen". Enig i at de har noen gode poenger i forhold til plassering av skyld, jeg er nok mer nysgjerrig på hva som gjør at så flotte kvinner åpenlyst nøyer seg med å være nr 2. Dårlig selvtillit og forpliktelsesangst? Behov for bekreftelse på at de ikke fortjener å være nr 1 i en manns liv? Eller er det enkelt og greit clickbait, og manglende innsikt om at dette er noe som alltid vil henge ved dem? Menn har en tendens til å overøse elskerinnen med gaver og kjerringa får vaske sokkene hans.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 27. februar 2016 #33 Del Skrevet 27. februar 2016 Må tenke litt over det, føler jeg. Bohwim har alltid vært den kvinnen som stemples promiskuøs når hun bare har vært like aktiv og pågående som enhver mann. Hun virker ofte intimiderende på kvinner, mens menn finner henne real og rett frem. Når sminken er på, er hun ganske så flott også. Hun har vel aldri fulgt det typiske kjønnsrollemønsteret, alltidt budt på hele seg selv. Det er mulig hun ikke ser seg selv gjennom de samme konvensjonelle brillene slik vi vanlige dødelige gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 27. februar 2016 #34 Del Skrevet 27. februar 2016 Hun er blogger for side3.no så antar at flesteparten av leserenes hennes er menn, men som andre har sagt så er hun en motvekt mot disse rosabloggerne. Synes blogginnleggene hennes kan være originale, forfriskende og morsomme, men de kan også bli litt mye iblant. Tror lesergruppen hun retter seg mot er menn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. februar 2016 #35 Del Skrevet 27. februar 2016 7 minutter siden, Cornucopia skrev: Må tenke litt over det, føler jeg. Bohwim har alltid vært den kvinnen som stemples promiskuøs når hun bare har vært like aktiv og pågående som enhver mann. Hun virker ofte intimiderende på kvinner, mens menn finner henne real og rett frem. Når sminken er på, er hun ganske så flott også. Hun har vel aldri fulgt det typiske kjønnsrollemønsteret, alltidt budt på hele seg selv. Det er mulig hun ikke ser seg selv gjennom de samme konvensjonelle brillene slik vi vanlige dødelige gjør? Godt poeng det der, hadde det vært en mann hadde ingen hevet på øyebrynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 27. februar 2016 #36 Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) 2 timer siden, Cornucopia skrev: Må tenke litt over det, føler jeg. Bohwim har alltid vært den kvinnen som stemples promiskuøs når hun bare har vært like aktiv og pågående som enhver mann. Hun virker ofte intimiderende på kvinner, mens menn finner henne real og rett frem. Når sminken er på, er hun ganske så flott også. Hun har vel aldri fulgt det typiske kjønnsrollemønsteret, alltidt budt på hele seg selv. Det er mulig hun ikke ser seg selv gjennom de samme konvensjonelle brillene slik vi vanlige dødelige gjør? Nå har jeg akkurat like lite respekt for menn som legger seg etter gifte kvinner, tror ikke jeg er alene om, det ☺ Jeg er enig med deg i at det å være lett på tråden fremdeles ses ned på når det gjelder kvinner, men at menn som oppfører seg på samme måte oppfattes på en langt mer positiv måte, kanskje til og med attraktive i enkelte kvinners øyne. Kanskje derfor så mange kvinner går for gjenbruk (gifter seg med en skilt far) i stedet for å gå for single, barnløse menn? Men nå drifter jeg nok langt fra trådens tema 😁😁 Endret 27. februar 2016 av Ultiva 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. februar 2016 #37 Del Skrevet 27. februar 2016 1 minutt siden, Ultiva skrev: Nå har jeg akkurat like lite respekt for menn som legger seg etter gifte kvinner, men det er kanskje bare meg. Jeg er enig med deg i at promiskuøsitet fremdeles ses ned på når det gjelder kvinner, men at for menn så er det en mer positiv greie, kanskje til og med attraktivt i enkelte kvinners øyne. Kanskje derfor så mange kvinner går for gjenbruk (gifter seg med en skilt far) i stedet for å gå for single, barnløse menn? Men nå drifter jeg nok langt fra trådens tema 😁😁 Menn går for gjenbruk de også da, mang en kvinne som har vært gift flere ganger og har barn med flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 27. februar 2016 #38 Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) 1 time siden, O.G. skrev: Menn går for gjenbruk de også da, mang en kvinne som har vært gift flere ganger og har barn med flere. Det er helt sant, men det er likevel langt flere barnløse menn (1 av 4?). Men mye av det er jo både selvvalgt og selvforskyldt. Nå er jeg ferdig med digresjonene her 😁😁 Endret 27. februar 2016 av Ultiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lou Salome Skrevet 27. februar 2016 #39 Del Skrevet 27. februar 2016 Dere som har diskutert om hva blogger gjør med barna og om det ikke er negativt for dem... Bohwim utleverer ingenting om barna, men det hun utleverer om seg selv.... Hun har tre barn, blant annet en 13-årig datter. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 27. februar 2016 Forfatter #40 Del Skrevet 27. februar 2016 Nettopp, hun har blant annet en 13 år gammel datter. Hvor pinlig er ikke det at moren hennes utleverer seg selv på den måten hun gjør? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg