candykiss Skrevet 4. oktober 2015 #1 Del Skrevet 4. oktober 2015 Har lest litt på bloggen, hun skriver mye og usammenhengende, detter helt av lasset om hva hun skriver om. Tror hun har barn? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 4. oktober 2015 #2 Del Skrevet 4. oktober 2015 Har lest litt på bloggen, hun skriver mye og usammenhengende, detter helt av lasset om hva hun skriver om. Tror hun har barn? Jeg også sjekket bloggen hennes. Hun virker nesten litt performance art- aktig. Jeg tror hun skrev at hun har tre barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. oktober 2015 #3 Del Skrevet 5. oktober 2015 Har du en link til bloggen hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthos Skrevet 5. oktober 2015 #4 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg lurer også veldig på hvem hun er/hva som er greia! Var så utrolig usammenhengende tekst, men var noe med utroskap og København og kjendiser? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 5. oktober 2015 #5 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Har du en link til bloggen hennes?http://alexiabohwim.blogg.no Svar til Honeydew. Ble litt rart. Endret 5. oktober 2015 av TallulahBGood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Londres Skrevet 5. oktober 2015 #6 Del Skrevet 5. oktober 2015 Det er hun som har skrevet boka Frognerfitter, blant annet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 5. oktober 2015 #7 Del Skrevet 5. oktober 2015 Det er hun som har skrevet boka Frognerfitter, blant annet. Hun ser svært bra ut til å være 46 år gammel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 5. oktober 2015 #8 Del Skrevet 5. oktober 2015 Så utrolig mye rot på bildene hennes. Har aldri lest boka, og syns ikke bloggen var videre interessant. Har hun vært lenge på topp 3 eller har hun plutselig havna der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mint Lady Skrevet 5. oktober 2015 #9 Del Skrevet 5. oktober 2015 I alle dager... Enda en fjortis (Kremt, fjørtis) blogg. Bedre enn dogdiva ihverfall 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter #10 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hvordan er det mulig og skrive så rotete og usammenhengende, og hun er forfatter I tillegg? Og noen av bildene hun legger ut er jo totalt usmakelige mtp at hun har barn og alderen hun er I. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 5. oktober 2015 #11 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Hun er forfatter av boka Frognerfitter, som var mye omtalt for noen år siden: https://no.wikipedia.org/wiki/Alexia_Bohwim *Ser nå at det ble nevnt over her allerede Endret 5. oktober 2015 av Sandie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. oktober 2015 #12 Del Skrevet 6. oktober 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets og latterliggjøring, samt svar til dette. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 6. oktober 2015 #13 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hun virker ensom. Virker etter hva hun skriver at hun har brukt nesten hele livet på å jakte gifte menn, som desverre bare vil bruke henne som p***dukke. Mens hun tror han skal gå fra kona, noe som aldri skjer. Syntes det virker så trist å være dama på si. Hvorfor ikke finne en ordentlig mann som elsker deg? Kanskje hun bare er hekta på elskerinnelivet.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 6. oktober 2015 #14 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hun virker ensom. Virker etter hva hun skriver at hun har brukt nesten hele livet på å jakte gifte menn, som desverre bare vil bruke henne som p***dukke. Mens hun tror han skal gå fra kona, noe som aldri skjer. Syntes det virker så trist å være dama på si. Hvorfor ikke finne en ordentlig mann som elsker deg? Kanskje hun bare er hekta på elskerinnelivet.. jeg tror ikke helt på henne heller. når de skriver sånn så vil de nok ha oppmerksomhet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 8. oktober 2015 #15 Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Nå har jeg fulgt bloggen i et par dager, og jeg begynner virkelig å få sansen for henne. Hun har virkelig mye interessant på hjertet, og du får inntrykk av at dette er en kvinne som har levd, og lever, litt. Hun kjenner til det meste om de fleste på vestkanten og i det intellektuelle/kunstnermiljøet i Oslo, og her er det mye interessant både på og mellom linjene. Førsteinntrykket er kanskje litt voldsomt m.t.p. hennes bryster som stadig lufter seg, men de er fine og du bare liksom overser det litt fordi du liker henne. Dette er en blogg totalt utenom det vanlige. Hun virker som en utrolig spennende og varm person, og jeg har endelig funnet en blogg jeg vil følge fordi jeg genuint liker den. Det er uvant for meg. Jeg anbefaler denne bloggen for folk som er glade i Oslo, folk som var fjortiss på åttitallet, folk som liker pupper, folk som liker kunst og litteratur, folk som er nyskjerrige og folk som liker å vinkle ting litt annerledes. Som hun kaller bloggen sin: "Alexia Bohwim. All you need." (Liten skrift nederst: Jeg er absolutt ikke affiliert med henne på noe vis. Bloggen ble oppdaget via denne tråden. Takk for tipset!) Edit: Skrivefeil. Endret 8. oktober 2015 av TallulahBGood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mykemule Skrevet 9. oktober 2015 #16 Del Skrevet 9. oktober 2015 Har lest et par av bøkene hennes, og hun kan absolutt skrive. Tror likevel jeg venter på neste bok fremfor å følge bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. oktober 2015 #17 Del Skrevet 9. oktober 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 26. februar 2016 #18 Del Skrevet 26. februar 2016 http://alexiabohwim.blogg.no/1454849284_hvorfor_jeg_elsker__l.html Hvorfor diskuterer vi ikke denne dama mer egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. februar 2016 #19 Del Skrevet 26. februar 2016 Er ikke det der kjerringa som skrev en avslørende bok om Oslo vest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 26. februar 2016 #20 Del Skrevet 26. februar 2016 Hun er datteren til han som lagde filmene om Olsenbanden. Jeg liker bloggen hennes kjempegodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg