Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er naturlig brunette, men har i flere år både farget og bleket håret blondt. Selv bare det å ta etterveksten blir veldig dyrt hos frisør, så derfor vil jeg gjerne se på alternativer til dette. Tror dere at jeg kan få til å farge selv hjemme? Jeg trenger jo forsåvidt bare å farge eller bleke etterveksten når den har vokst seg litt ut, sånn som nå når det er 3mnd siden sist jeg bleket det. Er jo ikke akkurat voldsomt mye ettervekst, men er jo mye mørkere enn resten av håret, så jeg vil gjerne kjøpe farge og gjøre det hjemme. Noen erfaringer og tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er naturlig brunette, men har i flere år både farget og bleket håret blondt. Selv bare det å ta etterveksten blir veldig dyrt hos frisør, så derfor vil jeg gjerne se på alternativer til dette. Tror dere at jeg kan få til å farge selv hjemme? Jeg trenger jo forsåvidt bare å farge eller bleke etterveksten når den har vokst seg litt ut, sånn som nå når det er 3mnd siden sist jeg bleket det. Er jo ikke akkurat voldsomt mye ettervekst, men er jo mye mørkere enn resten av håret, så jeg vil gjerne kjøpe farge og gjøre det hjemme. Noen erfaringer og tips til meg?

Jeg har kommet frem til at det er for dyrt selv, så jeg kjøpte en farge på feelunique og bestemte meg for å prøve, og hvis det gikk galt fikk jeg heller ta frisørregningen. Er strålende fornøyd! :) jeg kjøpte John frieda sitt hair foam, i aske og nøytral i den tonen jeg ønsket (satset på 9). Og blandet de to for å unngå for mye rødt eller grått. Ble faktisk perfekt. Så litt filmer på YouTube med fremgangsmåten og hoppet i det.

...jeg er rundt 7-8 naturlig,avhengig av årstid.

Anonymous poster hash: bfee0...067

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...