AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Bruker pr i dag Libero str 7,ikke up&go. De er snartfor små og jeg søker derfor etter bleier i neste str. Har kun funnet Libero str 8 i up&go. Ikke intressert I det. Finnes str 8 som vanlige bleier? Om ikke-hvilket annet merke tilsvarer denne str?Anonymous poster hash: f5c71...08f
Missy1 Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Størrelse 7 er største i teipbleier. Etter det finnes up&go i str 8 og større enn det finnes ikke til barn. Da må man over på voksenbleier i små størrelser (og de er ganske store) Vi prøvde bleier fra Tena i minste størrelse til vår 5åring og de var aaaltfor store (for å unngå stygge kommentarer på at barnet på 5år bruker bleier, kan jeg legge til at det er pga inkontinens) Hvor gammelt er barnet? libero 7 passer fortsatt gutten vår, men begynner å bli litt knapt (han er ganske slank).
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Barnet er straks 3 år. Slank og lang. Opplever at lekkasjesperra på bleia henger midt foran og under teipen-natt som dag...vi har u&g bleier,men de har hun store og ville protester til bare hun ser dem. Gikk 1 uke uten bleie (eget initiativ ) med litt uhell. Etter den uka er truse bleier helt uaktuelt.Anonymous poster hash: f5c71...08f
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Coop sine xl er de største med teip i min erfaring. Jenta vår brukte dem på natt til hun rundet 4, da ble de litt knappe, men hun sluttet med bleie uansett, så lette ikke etter andre. Hun er forøvrig ganske stor for alderen, så de bleiene ville jeg sjekket ut hvis jeg var deg Anonymous poster hash: 9ed01...ef9
Missy1 Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 Barnet er straks 3 år. Slank og lang. Opplever at lekkasjesperra på bleia henger midt foran og under teipen-natt som dag...vi har u&g bleier,men de har hun store og ville protester til bare hun ser dem. Gikk 1 uke uten bleie (eget initiativ ) med litt uhell. Etter den uka er truse bleier helt uaktuelt.Anonymous poster hash: f5c71...08f Har du prøvd å ha truse på utsiden av bleia for å holde den på plass? jeg opplever at bleia fort kan synke ned og lekke når vi ikke tar på truse/boxer på utsiden.
CalidumCor Skrevet 5. oktober 2015 #6 Skrevet 5. oktober 2015 Det finnes større bleier å kjøpe hos bandasjist, men de er ganske dyre. Men om barnet har påvist inkontinens kan du få de på blå resept Handicappede barn i alle størrelser bruker jo bleier hele oppveksten, så de finnes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå