AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Naboene er Jehovas Vitner og barna deres får ikke lov til å feire sine egne bursdager og heller ikke delta i andre sine. Ikke feirer de jul heller.... Er bekymret. Burde det meldes til barnevernet? Anonymous poster hash: 1ba1a...431
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Sån er det i Jehovas vitner. Sikkert ikke gøy for disse barna, men ikke grunn til å melde til barnevernet Anonymous poster hash: 0bd01...103 8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Det er bare sånn troen deres er. Anonymous poster hash: b1307...f17
Gjest Jessica Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Naboene er Jehovas Vitner og barna deres får ikke lov til å feire sine egne bursdager og heller ikke delta i andre sine. Ikke feirer de jul heller.... Er bekymret. Burde det meldes til barnevernet? Anonymous poster hash: 1ba1a...431 Er det en rettighet å feire bursdag og jul ? Tror ikke barnevernet har ressurser til å gå inn i andres tro og gjøre endringer. Religionsfrihet.
sol87 Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Naboene er Jehovas Vitner og barna deres får ikke lov til å feire sine egne bursdager og heller ikke delta i andre sine. Ikke feirer de jul heller.... Er bekymret. Burde det meldes til barnevernet?Anonymous poster hash: 1ba1a...431 Det er ikke omsorgssvikt å ha en annen religion enn flertallet, nei. Muslimer feirer heller ikke jul. Jeg synes selvfølgelig ikke noe om foreldre som påtvinger barna sin religion, men omsorgsvikt eller mishandling er det ikke. 3
Gjest Gjest_Balian de Ibelin Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Naboene er Jehovas Vitner og barna deres får ikke lov til å feire sine egne bursdager og heller ikke delta i andre sine. Ikke feirer de jul heller.... Er bekymret. Burde det meldes til barnevernet?Anonymous poster hash: 1ba1a...431 11
altflyter Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 Overhodet ingen barnevernssak. Slik er den religionen. De lider nok ingen nød av den grunn. Trist at de ikke får delta i selskap. Kanskje noen av dere andre kunne arrangert en feiring som ikke var bursdag, men bare en feiring? Da kan i så fall også disse barna komme :/ 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #9 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg syns heller man burde melde foreldre som feirer jul til barnevernet. Skjødesløs sløsing med penger og bortskjemte barn. Det er rene omsorgssvikten. Anonymous poster hash: 181d4...f71 4
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. oktober 2015 #10 Skrevet 4. oktober 2015 Selvsagt skal du ikke melde i fra om det. Vi har da trosfrihet her i landet!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #11 Skrevet 4. oktober 2015 Kjære vene... Anonymous poster hash: 78e14...a8c 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #12 Skrevet 4. oktober 2015 I alle dager. .. Skal alle som er muslimer bli meldt til barnevernet da? Det blir mange saker!Anonymous poster hash: a1f66...0d4 2
Gjest chisandra Skrevet 4. oktober 2015 #13 Skrevet 4. oktober 2015 Naboene er Jehovas Vitner og barna deres får ikke lov til å feire sine egne bursdager og heller ikke delta i andre sine. Ikke feirer de jul heller.... Er bekymret. Burde det meldes til barnevernet?Anonymous poster hash: 1ba1a...431 Mener du alvor? At du skulle ringe barnevernet og melde fra at naboene dine er Jehovas Vitner og at barna ikke får feire jul og bursdag? Lykke til! Si fra hvordan det gikk, da!
Chromium Skrevet 4. oktober 2015 #14 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg syns ikke det er noe å melde fra om. Hvis ungene ønsker å feire jul og bursdag burde de få det, men syns det ikke er noe å gå til barnevernet med liksom. 1
Eli0102 Skrevet 4. oktober 2015 #15 Skrevet 4. oktober 2015 Vil egentlig si ja, at det kan du.. Men sånn er vel religionen dems.. Må ærlig innrømme at jeg ikke forstår meg på de i det hele tatt!! 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #16 Skrevet 4. oktober 2015 Vil egentlig si ja, at det kan du.. Men sånn er vel religionen dems.. Må ærlig innrømme at jeg ikke forstår meg på de i det hele tatt!! Å ikke la ungene feire bursdag og jul er spesielt, men det er ikke omsorgssvikt, det er ikke noe barnevernet har noe som helst med å gjøre. At du ikke forstår deg på dem er ikke en grunn til å melde dem til barnevernet. Anonymous poster hash: be2a4...59c
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #17 Skrevet 4. oktober 2015 Liknet kronprins Håkon😄Anonymous poster hash: af42a...7ba
Summers Skrevet 4. oktober 2015 #18 Skrevet 4. oktober 2015 Problemet er vel ikke jul og bursdager, men at de avviser treenighetslæren.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #19 Skrevet 4. oktober 2015 Etterhvert som jeg leser her inne på KG så skjønner jeg hvorfor barnevernet har så mye å gjøre. Det ropes jo om barnevernet for absolutt alt her inne.Anonymous poster hash: ad97d...7ff 5
Ruccula Skrevet 4. oktober 2015 #20 Skrevet 4. oktober 2015 Igjen et eksempel på HYSTERI i forbindelse med barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå