AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg har hatt tinder ganske lenge, og har for lengst forstått hvor lite man skal ta matcher der inne på alvor. Men, i snart to uker nå har jeg sendt mange (!) og utrolig lange meldinger med en fyr. Han virker utrolig hyggelig, ordentlig, omtenksom, interessert, morsom, intelligent - alt man kunne drømme om. Men nå har vi altså tekstet konstant i nesten to uker, og jeg kjente at jeg virkelig hadde lyst til å møte han. Jeg har aldri i hele mitt liv spurt noen ut på en date, det har aldri heller vært aktuelt å spørre - har heller lagt det ansvaret til den andre. Men, jeg fant mot dypt inne et sted og spurte om han hadde lyst til å møtes en dag til uken. Han svarte at selvfølgelig ville han det, MEN han sa han hadde egentlig en avtale om å møte en han hadde snakket med en del før meg, men at de siste dagene hadde han jo egentlig ikke snakket med noen andre enn meg (tydeligvis ikke snakket med henne på noen dager). Allikevel ville han avklare ting først med henne.. Jeg svarte at jeg forstod jo det, og at han evt fikk si ifra senere. Må innrømme at på en måte var det veldig hyggelig av han å si ifra, på en annen side så føler jeg nå at han heller vil møte henne, men kan godt møte meg hvis ikke hun vil.. På en annen side svarte han jo "Selvfølgelig vil jeg møte deg" før han la ut om denne andre avtalen. Og svarte på den siste meldingen jeg sendte at han virkelig ikke mente det som noen avvisning. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tenke egentlig, men jeg tar i alle fall ikke noe kontakt før jeg evt hører fra han. Og nå blir jeg jo usikker på om jeg har lyst til å møte han når jeg føler meg som et andrevalg.. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre? Forresten så er dette første gang jeg skriver på et forum ever, så dette ble en kveld med "første gang" for veldig mye Anonymous poster hash: 3ffba...43a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Slapp av. Han har ikke møtt noen av dere, og derfor heller ikke noe å velge etter. Men bra du sa du ville møte han Anonymous poster hash: ec372...2d4
Gjest Mythic Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Jeg tolker det slett ikke som at du er noe andrevalg, men at han faktisk er en ærlig og ryddig fyr som vil avklare med henne som han har snakket med lengst, før han avtaler noe med deg. Utelukkende positivt i mine øyne. Endret 4. oktober 2015 av Mythic
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Du er jo ikke andrevalget. Han bare snakket med hun andre først, og ønsker å holde den avtalen han hadde med henne. Høres ganske så hederlig ut spørr du meg.. Anonymous poster hash: 57516...8a7 2
Harre Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Slapp av. Han har ikke møtt noen av dere, og derfor heller ikke noe å velge etter. Men bra du sa du ville møte han Anonymous poster hash: ec372...2d4 Jo kanskje, tenkte bare i forhold til at vi har snakket veldig (!) mye sammen den siste tiden. Men det er jo klart at det er vanskelig å "velge" ut fra bare å tekstet med noen, fremfor det å faktisk ha møtt noen..
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Forstår veldig godt hvordan du tenker. Det er jo like godt mulig at han treffer denne jenta og selv avviser henne. Du har kanskje bygget opp en illusjon i eget hode rundt denne fyren og tenker er livredd for å bli andrevalget. Men ettersom han ikke har truffet noen av dere har han jo ikke noe grunnlag. Det er klart at dersom han syntes du var den vakreste og mest sjarmerende han har oppdaget på Tinder så langt hadde han antakelig ryddet kvelden klar og truffet deg. Jeg lurer jo også på hvorfor han tydeligvis bruker så lang tid på å få igang en enkel date, med noen av dere... Det er heller ikke normen at man snakker om Tinder-dater til fremmede, man sier i så fall bare at man er opptatt den dagen. Med mindre man vil understreke at man er attraktiv for andre. Det er opp til deg. Jeg ville ikke tatt sorgene på forskudd i hvert fall. Anonymous poster hash: 5f505...f1d
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Slapp av. Han har ikke møtt noen av dere, og derfor heller ikke noe å velge etter. Men bra du sa du ville møte han Anonymous poster hash: ec372...2d4 Ja, tenkte vel mest ift at vi har snakket såpass mye sammen, men det er jo sant at det er jo ikke noe "valg" å ta sånn sett når man ikke har møtt noen av personene Anonymous poster hash: 3ffba...43a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg tolker det slett ikke som at du er noe andrevalg, men at han faktisk er en ærlig og ryddig fyr som vil avklare med henne som han har snakket med lengst, før han avtaler noe med deg. Utelukkende positivt i mine øyne. Jo, kanskje. Det er lett å tolke for mye, og da ofte negativt, ut av slike ting! Anonymous poster hash: 3ffba...43a
Gjest Chloe87 Skrevet 4. oktober 2015 #9 Skrevet 4. oktober 2015 Altså...jeg er kanskje gammeldags, men jeg syntes ikke noe særlig om at han tydeligvis har skrevet flørtete med to jenter ( henne og deg ) samtidig. Man prioterer seg om en om gangen mener nå jeg.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #10 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg tenker at han er en typisk tinder-fyr, ute etter moro/ bekreftelse, ikke klar for forhold.Anonymous poster hash: d1efd...782
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #11 Skrevet 4. oktober 2015 Forstår veldig godt hvordan du tenker. Det er jo like godt mulig at han treffer denne jenta og selv avviser henne. Du har kanskje bygget opp en illusjon i eget hode rundt denne fyren og tenker er livredd for å bli andrevalget. Men ettersom han ikke har truffet noen av dere har han jo ikke noe grunnlag. Det er klart at dersom han syntes du var den vakreste og mest sjarmerende han har oppdaget på Tinder så langt hadde han antakelig ryddet kvelden klar og truffet deg. Jeg lurer jo også på hvorfor han tydeligvis bruker så lang tid på å få igang en enkel date, med noen av dere... Det er heller ikke normen at man snakker om Tinder-dater til fremmede, man sier i så fall bare at man er opptatt den dagen. Med mindre man vil understreke at man er attraktiv for andre. Det er opp til deg. Jeg ville ikke tatt sorgene på forskudd i hvert fall. Anonymous poster hash: 5f505...f1d Ja, det er sant, har forøvrig tenkt at det har vært litt rart at han ikke har tatt noe initiativ til å møtes. Men på en annen side er det jo ikke så rart hvis han har hatt en avtale med en annen. Men samtidig, hvis de ikke har snakket sammen på mange dager så er det jo litt rart at han legger så mye i denne avtalen. Det er jo tross alt "bare tinder". Og ja, jeg ser ironien i at jeg kaller det "bare tinder" samtidig som jeg legger alt for mye i denne fyren selv:P Anonymous poster hash: 3ffba...43a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #12 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg tenker at han er en typisk tinder-fyr, ute etter moro/ bekreftelse, ikke klar for forhold.Anonymous poster hash: d1efd...782 Jeg har egentlig fått inntrykk av det helt motsatte.. Han virker ikke som en player og useriøs som 99 % av alle de andre jeg har snakket med der inne. Men det er jo selvsagt vanskelig å si før man har møtt en person! Anonymous poster hash: 3ffba...43a 1
lillsunshine Skrevet 4. oktober 2015 #13 Skrevet 4. oktober 2015 Altså...jeg er kanskje gammeldags, men jeg syntes ikke noe særlig om at han tydeligvis har skrevet flørtete med to jenter ( henne og deg ) samtidig. Man prioterer seg om en om gangen mener nå jeg. I utgangspunktet litt enig, men så var det jo hun som faktisk tok initativ til samtale og ikke han. Så han har jo ikke akkurat gjort så mye galt og så tidlig i datingfasen så er det greitt å snakke med flere, særlig siden det var hun som tok initativ først.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #14 Skrevet 4. oktober 2015 Du er jo ikke andrevalget. Han bare snakket med hun andre først, og ønsker å holde den avtalen han hadde med henne. Høres ganske så hederlig ut spørr du meg.. Anonymous poster hash: 57516...8a7 Ja, mulig det er en god måte å tolke det på. Det virket i alle fall ut fra den siste meldingen han sendte at han håpet jeg hadde forstått det slik. Anonymous poster hash: 3ffba...43a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #15 Skrevet 4. oktober 2015 Altså...jeg er kanskje gammeldags, men jeg syntes ikke noe særlig om at han tydeligvis har skrevet flørtete med to jenter ( henne og deg ) samtidig. Man prioterer seg om en om gangen mener nå jeg. Det som kanskje er tilfelle her er at han har hatt en god ting gående med denne jenta, men så har det falt litt igjennom - enten ved at hun er rent fysisk utilgjengelig for en date, eller interessen hennes var sviktende. Så det har ikke skjedd noe mer der, han tok kontakt med TS og begynte å prate mer med henne, så har muligheten for denne andre jenta dukket opp igjen og han vil 'avklare', som han selv formulerer det. Uansett så skulle han bare fått denne andre daten unna og roet ting med TS imens. Det er også helt unaturlig å fortelle henne at han har en annen date med en annen jente han har skrevet like mye med på Tinder. Man sier bare at man er opptatt, og så avtaler man evt. en ny date med den andre dersom det ikke er noe å hente. Jeg ville aldri sagt til en fyr fra nettdating at "ja kanskje men jeg har en date med en annen fyr fra denne siden som jeg også har skrevet mye med, så jeg avventer" - jeg vet menn ikke hadde respondert bra på det. Så ja, litt dårlige antenner. Anonymous poster hash: 5f505...f1d 2
Gjest Mythic Skrevet 4. oktober 2015 #16 Skrevet 4. oktober 2015 Jo, kanskje. Det er lett å tolke for mye, og da ofte negativt, ut av slike ting! Anonymous poster hash: 3ffba...43a Ja, det er fort gjort, men slik du beskriver han, så virker han ærlig og redelig. Jeg ville prøvd å tenke at han fortalte deg om det, og dermed viser deg at han er seriøs.
guttemann Skrevet 4. oktober 2015 #17 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg har møtt to fra Tinder samme uke, og endte opp med å gå for hun jeg trodde var andrevalget. Før man har møtt noen vet man egentlig ingenting om hvor godt man matcher. Jeg er ingen useriøs player, men noen ganger dukker det opp flere interessante damer samtidig. 2
Gjest Mythic Skrevet 4. oktober 2015 #18 Skrevet 4. oktober 2015 Altså...jeg er kanskje gammeldags, men jeg syntes ikke noe særlig om at han tydeligvis har skrevet flørtete med to jenter ( henne og deg ) samtidig. Man prioterer seg om en om gangen mener nå jeg. Det synes jeg var strengt. At man skriver med flere på en gang, er da helt innafor. Verre hvis man dater mange samtidig, synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #19 Skrevet 4. oktober 2015 Altså...jeg er kanskje gammeldags, men jeg syntes ikke noe særlig om at han tydeligvis har skrevet flørtete med to jenter ( henne og deg ) samtidig. Man prioterer seg om en om gangen mener nå jeg. Jeg tenker nå at det er veldig uskyldig å tekste med flere på tinder samtidig.. Det er jo en arena for å bli kjent med flere, vanskelig å prioritere noen før du vet noe særlig om dem. Tenker det er verre om man faktisk dater flere på en gang.. Anonymous poster hash: 3ffba...43a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #20 Skrevet 4. oktober 2015 Det som kanskje er tilfelle her er at han har hatt en god ting gående med denne jenta, men så har det falt litt igjennom - enten ved at hun er rent fysisk utilgjengelig for en date, eller interessen hennes var sviktende. Så det har ikke skjedd noe mer der, han tok kontakt med TS og begynte å prate mer med henne, så har muligheten for denne andre jenta dukket opp igjen og han vil 'avklare', som han selv formulerer det. Uansett så skulle han bare fått denne andre daten unna og roet ting med TS imens. Det er også helt unaturlig å fortelle henne at han har en annen date med en annen jente han har skrevet like mye med på Tinder. Man sier bare at man er opptatt, og så avtaler man evt. en ny date med den andre dersom det ikke er noe å hente. Jeg ville aldri sagt til en fyr fra nettdating at "ja kanskje men jeg har en date med en annen fyr fra denne siden som jeg også har skrevet mye med, så jeg avventer" - jeg vet menn ikke hadde respondert bra på det. Så ja, litt dårlige antenner. Anonymous poster hash: 5f505...f1d Ja, er kanskje litt enig med deg på det siste. Jeg hadde i alle fall følt meg bedre hvis han ikke hadde nevnt hun andre og heller prøvd å utsette å møte meg til han hadde dette avklart med henne. På en annen måte hadde jeg nok tatt det som avvisning hvis han kom med andre unnskyldninger, så er egentlig ikke godt å si. Anonymous poster hash: 3ffba...43a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå