Gå til innhold

Ta kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har truffet en fyr i festlig lag. Han er sjenert og usikker. Men jeg vet at han iallefall har vært litt interessert i å bli kjent med meg. Jeg er også sjenert... Vi er nå venner på face, men har ikke hatt noe kontakt der. Har litt lyst til å sende en mld. Men hva?? 😯 vil ikke virke teit og klengete. Men hadde vært så kult å bli kjent. Jeg ønsker meg sååå en kjæreste! Tips anyone? ☺

Anonymous poster hash: a2dcf...b45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å bare si hei og si at det var gøy å møte han i disse "festlige lagene"? Det virker i alle fall ikke klengete:) Og da er det enklere å fortsette en samtale, det verste er som regel å komme igang!

• Liker 1
Skrevet

Ts her. Tok kontakt og sa hei, hyggelig å treffe deg, blabla. Han har ikke svart!😡 syns det er frekkt! Det var jo ikke akkurat et frieri. Og man kan vel iallfall svare noe høflig svada. Har iallefall lært at det ikke er vits i å kontakte/ta initiativ når mannen ikke har gjort det først. Da er han enkelt og greit ikke interessert. Dette har skjedd meg 2 ganger på en drøy måned faktisk. 😐

Skrevet

Fordi om DENNE mannen og en til ikke svarer så er ikke det det samme som at du trenger å legge inn årene. 

Anonymous poster hash: d3fd0...546
  • Liker 1
Skrevet

Mann her. Etter noen år som singel, så vurderer jeg å prøve meg forsiktig på dating igjen. Sjansen for at det er noe mer enn vennskap er temmelig lav, men jeg kunne gjerne tenkt å date noen uten forpliktelser eller skuffelser. Bor i Bergen, 30+

Anonymous poster hash: 39f8b...8a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...