Gå til innhold

kan du se at dette er mannebein/føtter

Anbefalte innlegg

Gjest lipgloss
Skrevet

Hei jeg poster noen bilder av beina mine og vil gjerne ha ærlig svar på om dette er typisk mannebein,jeg er fornøyd selv men trenger bekreftelser :)

Tusen takk til alle som måtte svare enten det er negativt eller positivt :)

Klem lipgloss/Ronja

post-75844-0-49202400-1443982888_thumb.j

post-75844-0-33671000-1443982908_thumb.j

post-75844-0-66869800-1443982923_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer feminine enn mine! 

Skrevet

Beina ser vel ikke typisk manneaktig ut, men føttene ser man helt klart at tilhører en mann.

Du må være veldig opptatt av føttene. Det er jo ikke lenge siden du stilte samme spørsmål ang føttene i Birkenstock hvis ikke jeg husker feil.

Anonymous poster hash: 9d946...9d1

• Liker 3
Skrevet

Midterste bildet lyser mann, ikke de andre.

Anonymous poster hash: d55fb...49f
Skrevet

Ikke beina så mye, men føttene er kanskje det? Den første og andre tåa etter stortåa er ganske lange, noe jeg assosierer med mennl(samboeren min harn å det i alle fall), men kan ikke minnes å ha sett det på damer. Men synes det er vanskelig å dømme når jeg selv er topptung og har spinkle bein og føtter :dry: Hurra for den comboen

Anonymous poster hash: a5fb3...b44
  • Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Beina ser vel ikke typisk manneaktig ut, men føttene ser man helt klart at tilhører en mann.

Du må være veldig opptatt av føttene. Det er jo ikke lenge siden du stilte samme spørsmål ang føttene i Birkenstock hvis ikke jeg husker feil.Anonymous poster hash: 9d946...9d1

ja jeg er veldig opptatt av føtter :)

Gjest lipgloss
Skrevet

Du må være veldig opptatt av føttene. Det er jo ikke lenge siden du stilte samme spørsmål ang føttene i Birkenstock hvis ikke jeg husker feil.Anonymous poster hash: 9d946...9d1

Takk for svar :)

Gjest lipgloss
Skrevet

Ikke beina så mye, men føttene er kanskje det? Den første og andre tåa etter stortåa er ganske lange, noe jeg assosierer med mennl(samboeren min harn å det i alle fall), men kan ikke minnes å ha sett det på damer. Men synes det er vanskelig å dømme når jeg selv er topptung og har spinkle bein og føtter :dry: Hurra for den comboen Anonymous poster hash: a5fb3...b44

Takk for svar :)

Skrevet

Hva har du i skostørrelse?

Anonymous poster hash: c9081...5a0
Skrevet

Du har et veldig sært oppheng i føttene dine må jeg si.  Har du ikke laget flere tråder om lengden på tånegler osv. ?  Syns tærne var litt mandige.  Men det er jo ikke rart siden du er mann. 

• Liker 2
Gjest Dårris
Skrevet (endret)

Haaaar du godtesnop i veska di, Ronja? :P Hehe, sorry, jeg måtte bare. :)

Syns du har fine, feminine føtter til å være mann. Velstelte og pene. Ikke typisk mann.

Endret av Dårris
Skrevet

Flotte føtter, reagerte ikke på at de var særlig mannlige, men når man først begynner snakke om det så ser man jo at de er litt lengre enn typiske dame/jenteføtter. Spesielt på det siste bildet. Det første er det ikke like tydelig på.

Lekre bein!!

Hilsen hetro mann.

Anonymous poster hash: c3f6f...c05

Gjest lipgloss
Skrevet

Hva har du i skostørrelse? Anonymous poster hash: c9081...5a0

Jeg bruker str 40 og 41 alt etter type sko og hvordan dem er i str :)

Gjest lipgloss
Skrevet

Du har et veldig sært oppheng i føttene dine må jeg si.  Har du ikke laget flere tråder om lengden på tånegler osv. ?  Syns tærne var litt mandige.  Men det er jo ikke rart siden du er mann.

Ja jeg er fotfetish,så er litt opphengt i føtter spesielt mine egne sorry :)

Gjest lipgloss
Skrevet

Haaaar du godtesnop i veska di, Ronja? :P Hehe, sorry, jeg måtte bare. :)

Syns du har fine, feminine føtter til å være mann. Velstelte og pene. Ikke typisk mann.

Hihi ja det har jeg ihverfall foreløpig :)

Takk :)

Gjest lipgloss
Skrevet

Flotte føtter, reagerte ikke på at de var særlig mannlige, men når man først begynner snakke om det så ser man jo at de er litt lengre enn typiske dame/jenteføtter. Spesielt på det siste bildet. Det første er det ikke like tydelig på.

Lekre bein!!

Hilsen hetro mann.Anonymous poster hash: c3f6f...c05

Takk for svar

Synes det ser ut som dameføtter jeg.

:)

Takk :)

Gjest lipgloss
Skrevet

Lekre bein!!

Hilsen hetro mann.Anonymous poster hash: c3f6f...c05

takk :)

Skrevet

Flotte bein! Syns ikke føttene dine er utpreget mandige heller, sett mange jenter med lignende føtter :)

Anonymous poster hash: efd70...3ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...