Gå til innhold

Dating:Er det lurt å bruke coach?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere folkens?

Noen her som har erfaring og kan komme med anbefalinger på gode datingcoacher? :)

Anonymous poster hash: 32611...d60
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke,har aldri prøvd det selv.Kan sikkert være bra for noen.Men hvis det ligger mer alvorlige problemer til grunn for at man ikke lykkes med dating er det nok best å gå til psykolog.Coaching-konseptet er jo ganske kommersialisert og koster en god del penger etter det jeg har forstått.

• Liker 1
Skrevet

Hva skal det være godt for? 

Anonymous poster hash: a4d8e...4bd
  • Liker 4
Skrevet

Nei. Da er det på tide å bli bedre kjent med seg selv.

Anonymous poster hash: eb921...95e
Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Jeg foreslår at du heller går på date mens du har en tråd her. Så går du hele tiden på dass og oppdaterer oss, og vi hjelper deg dass-fra.   :plystre:

Endret av gjestvest
Skrevet

For det første koster det sikkert en del, men man vet vel heller ikke hva man får for pengene. Er nesten ingen i min omgangskrets jeg synes er gode nok med mennesker at jeg hadde spurt dem om datingråd, men jeg tror nesten samtlige selv synes de har gode råd å gi.

Anonymous poster hash: 91ed2...282
Skrevet

Hva het hun datingcoachen som var aktiv her før?

Skrevet

Jeg foreslår at du heller går på date mens du har en tråd her. Så går du hele tiden på dass og oppdaterer oss, og vi hjelper deg dass-fra.   :plystre:

Episk. Haha!

• Liker 1
Skrevet

Dating Coach må være komplett bullshit.

• Liker 2
Skrevet

Ville ikke brukt penger på sånt med mindre det er komplett umulig å få en date på egenhånd, eller du ser at du bare ender opp med feil type mennesker (gjentatt mønster). Er du der?

Anonymous poster hash: 850be...18f
Skrevet

De fleste merker veldig godt om den andre personen er ekte på en date eller om man lirer ut av seg innøvde fraser og følger et "manuskript". Hvis noen får beskjed om å gjøre noe på en helt annen måte enn man vanligvis gjør det, blir det noe kunstig over det, og det er ikke tillitsvekkendende hos andre. Så nei.

Skrevet

Ville ikke brukt penger på sånt med mindre det er komplett umulig å få en date på egenhånd, eller du ser at du bare ender opp med feil type mennesker (gjentatt mønster). Er du der?

Anonymous poster hash: 850be...18f

Jeg vet ikke helt..kanskje.Har prøvd men det går galt gang på gang.

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg som inneholder personidentifisering.

Frk.K, mod.

Skrevet

Hva het hun datingcoachen som var aktiv her før?

Nettinettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...