Gå til innhold

Håper på å oppleve gjensidig forelskelse. Men er redd den ikke blir gjengjeldt..

Kjærlighet og forelskelse  

16 stemmer

1. 1. Har du noensinne blitt dumpet fordi han sa at han ikke var forelsket i deg lenger?

• Ja
      6
    • Nei
      10
  2. 2. Har du gått på mange nettdater / dater, der det ikke har blitt noe mer?

• Ja
      8
    • Nei
      8
  3. 3. Er du forelsket i en du har sjans på nå?

• Ja
      8
    • Nei
      8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjærligheten er vanskelig. Jeg ble dumpet fordi forelskelsen manglet av en som jeg var sammen med i lengre tid. Veldig vondt. Og nå er jeg på singelmarkedet igjen, og er redd for at de menn jeg måtte like ikke vil ha gjensidig forelskelse for meg. Noen som forstår angsten? Er redd at ingen jeg liker kan forelske seg i meg. Noen som har det likt? 

Blir litt stresset av og til.. for jeg har så lyst på en kjæreste. Men jeg er kresen. 

Anonymous poster hash: 67962...d31
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på samme måte. 

Anonymous poster hash: c9bbe...0a4
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Har hatt det sånn før.

Men plutselig er man heldig og finner den riktige  :rodmer:

Endret av nordlending
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har blitt dumpet fordi "han hadde mistet følelsene" etter over 15 år sammen. Sånt er selvfølgelig knalltøft, og ja jeg er redd for å bli såret igjen. Sånn tror jeg nok alle har det etter å ha blitt dumpet.

Første nettdate ble det heller ikke noe mer med etter 1. date, men det var likevel en hyggelig opplevelse selv om det ikke ble full klaff. Jeg var nok småinteressert, men han var ikke nok interessert. Sånn er det bare noen ganger. Men på andre forsøk ser det ut til at det kan ha blitt klaff faktisk. Tør nok ikke si at jeg er forelsket, men jeg er veldig interessert i en som ser ut til å være veldig interessert i meg også. Så får vi bare se hvordan det går. Man har ingen garantier her i livet for at ting går som man ønsker. Man må bare hive seg ut i det og håpe på at det går bra.

Anonymous poster hash: cced9...a35
Skrevet (endret)

Har avsluttet det med en jeg datet over lengre tid på grunn av det samme i år. Men har også selv blitt avvist av en jente jeg datet en stund. Tror kanskje jeg synes det var verst å avvise selv. Har ikke gitt opp enda av den grunn. Jeg har jo funnet noen som liker meg og noen jeg liker, nå gjelder det bare å kombinere begge deler i samme person. :P Det bør jo være mulig når jeg har funnet det hver for seg.

Endret av guttemann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...