Gå til innhold

bilsete -hvor gamle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte et nytt besafe sete i fjor sommer. Passer enda,men høyden på barnet vil bli en utfordring før vekta. Tenker å selge vårt sete når vi bytter. Mener jeg har hørt noe om at seter som er mer enn 3 år ikke bør kjøpes.....stemmer det-og hvorfor? Vi kan i allefall slite med å videreselge...

Anonymous poster hash: abae6...189

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barneseter gis bort på finn. Neppe noen som er villig til å betale noe særlig for brukte seter.

Anonymous poster hash: 616d3...930

Skrevet

Et barnesete kan brukes til det er 8-9 år gammelt.

Kjøper man brukt bør det ikke være mer enn 5 år gammelt,for at man skal få bruke det hele perioden barnet trenger stolen (+/- 4 år).

Det er så absolutt marked for å få solgt brukte bilstoler. Masse stoler som selges og kjøpes på finn.no og kjøp/salg sider på Facebook. Så sjekk der for å få en pekepinn på hva du kan selge din stol for.

Anonymous poster hash: 5a12c...c84

• Liker 2
Skrevet

Alderen er pga at plast og isopor kan bli porøst og tåler mindre belastning.

Bilseter er dyrt, og du får kjøpt og solgt på finn.no

Anonymous poster hash: 52822...451
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg hadde aldri kjøpt et brukt bilsete uansett da man aldri kan være 100% sikker på at det ikke har vært med i en bilulykke når man ikke kjenner selgerne ordentlig. Dette er uavhengig av hvor gammelt bilsetet er for min del. Antar at Trygg Trafikk kanskje har noe info om dette på sin nettside.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...