AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Skal prøve å gjøre dette kort. Møtte en fyr via en bekjent i juni. Vi møttes kjapt tidlig i juli før jeg dro på 5 ukers ferie. Han ville gjerne treffes når jeg kom hjem igjen. Vi møttes tidlig i august igjen hjemme hos han. Jeg sov over og det endte med sex. Etter dette tok han sjeldent kontakt og jeg begynte å gi blaffen siden han viste lite interesse. Han påsto at han fortsatt var intressert i å møtes, men han viste det jo ikke. I etterkant var det bare litt kontakt på snap. Denne uken tok han kontakt igjen og inviterte meg hjem til seg. 3 dager har jeg overnattet. 1.dagen var det kyss og sex og kos. 2.dagen kysset han meg ikke i det hele tatt, men vi hadde sex. 3.dagen fikk jeg 2 kjappe kyss og det var det. Til tross for at jeg prøvde å ta initiativ til noe mer. Han har sagt at han jeg er den første han har "datet" på lenge. Og at han samtidig er litt redd. Men når du ikke tar initiativ til kos og kyss så må noe være galt? Jeg har sendt han en sms og luftet frustrasjonen min. For jeg vet ikke hvor jeg har han henn. Men han har ikke svart på den enda. Noen synspunkter?Anonymous poster hash: 83015...e00
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Hadde han vært interessert hadde du ikke vært i tvil. Anonymous poster hash: 35fd3...2f6 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Hadde han vært interessert hadde du ikke vært i tvil. Anonymous poster hash: 35fd3...2f6 Ja jeg vet 😕 Men hvorfor invitere meg over 3 ganger vis man ikke er intressert? Skjønner det bare ikke. TsAnonymous poster hash: 83015...e00
Sandie Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Han høres veldig usikker ut.Jeg hadde nok ikke sendt flere meldinger fra nå av.La han selv ta initiativ til videre kontakt.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Ja jeg vet 😕 Men hvorfor invitere meg over 3 ganger vis man ikke er intressert? Skjønner det bare ikke. TsAnonymous poster hash: 83015...e00 Hvor blåst er det mulig å bli? Han vil ha sex. Anonymous poster hash: 57234...042 6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Spør han. Anonymous poster hash: 65469...6d9
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Hvor blåst er det mulig å bli? Han vil ha sex.Anonymous poster hash: 57234...042 Han har invitert meg over UTEN å ville ha sex også. TsAnonymous poster hash: 83015...e00
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #8 Skrevet 5. oktober 2015 Dere har jo ikke reellt "datet", dette er bare sex. Selv om dere en kveld ikke har hatt sex så har dere bare hjemmedater. Dating er å treffes ute i det offentlige og - finne på ting, treffe hverandres venner, ha aktiviteter, spise ute etc. Anonymous poster hash: 6004a...d6a 1
Livan Skrevet 5. oktober 2015 #9 Skrevet 5. oktober 2015 Ja jeg vet Men hvorfor invitere meg over 3 ganger vis man ikke er intressert? Skjønner det bare ikke. TsAnonymous poster hash: 83015...e00 Booty call?
Rammfrø Skrevet 5. oktober 2015 #10 Skrevet 5. oktober 2015 Han er en usikker gris som utnytter deg for sex. Det er slik jeg ser det.
Suppemann Skrevet 5. oktober 2015 #11 Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Jeg tror han har en eller annen morbid fetisj som han ikke tør å fortelle deg om. Jeg mistenker at han flere ganger prøvd å manne seg opp til å dope deg ned, men har ikke turt å gjøre det. Av og til har han hatt vanlig sex med deg for å ikke vekke mistanke, men han nyter det overhodet ikke. Du har kanskje allerede lagt merke til at han er usedvanlig opptatt av duften din, og sniffer til stadighet når du er i nærheten. Han drømmer i det skjulte om å pakke deg inn i dyrefett for å preservere din naturlige odør, deretter legge liket ditt i en beholder med sprit slik at han kan tappe kroppslukten din på flaske. Du er herved advart. Endret 5. oktober 2015 av Suppemann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå