AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Spiser som regel middag i 4 tiden. De dagene jeg spiser laks mister jeg matlysten hele kvelden? Mens ellers, hvis jeg for eksempel spiser kylling, får jeg sukkercravings ca en halvtime etterpå, og MÅ ha kveldsmat før jeg legger meg. Hva er greia med dette? Er det bare meg eller flere som opplever det?Anonymous poster hash: 6debb...881
Gjest Gjest_Idja Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 For meg er det motsatt, blir aldri helt mett av fisk. Men laks er jo ganske fett, så det kan være fett har en positiv effekt på deg? Det er i så fall ikke uvanlig.
kisskissbangbang Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg blir også veldig mett, og mett veldig lenge, av å spise mat som inneholder mye fett. Karbohydtater blir jeg lite mett av. Veldig vanlig, og naturlig. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg er som Idja, blir alltid ekstra sulten av fisk. Anonymous poster hash: 94a76...5de
Pringle Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 Hva har du av tilbehør til laksen og kyllingen?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #6 Skrevet 5. oktober 2015 Mister mattlysten? Mener du at du er mett? Eller at du føler mat er ekkelt etter du har spist fisk? Anonymous poster hash: 97d03...a99
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #7 Skrevet 5. oktober 2015 Hvis du føler at du går og gulper laksefett resten av dagen så skjønner jeg godt at du mister matlysten. Anonymous poster hash: 9e38c...9b4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #8 Skrevet 5. oktober 2015 Laks inneholder mye fett, som metter veldig. I tillegg er laksen ofte litt søtlig på smak, noe som kan gjøre at du får tilfredsstilt søtsuget litt også. Anonymous poster hash: 788d8...aff
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #9 Skrevet 5. oktober 2015 Laks inneholder mye fett, som metter veldig. I tillegg er laksen ofte litt søtlig på smak, noe som kan gjøre at du får tilfredsstilt søtsuget litt også. Anonymous poster hash: 788d8...aff Hæ? Laks er ikke søt? Anonymous poster hash: 2b76a...4a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå