Gjest Ethereal Skrevet 22. september 2004 #1 Skrevet 22. september 2004 Er det noen som har prøvd shampo og balsam fra Fudge? Tenkte spesielt på Unleaded-serien for kjemisk behandlet hår. Begynner å gå litt tom, og trenger snart noe nytt. Jeg har kort hår som er farget i tre farger.
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2004 #2 Skrevet 24. september 2004 Jeg kjøpte den unleaden shampoo 2 for tortured and chemically hår.Helt grusom kan ikke bruke den ,prøvde ca 3-4v ganger. Håret ble tovet og tørt.
Gjest Ethereal Skrevet 24. september 2004 #3 Skrevet 24. september 2004 Takk for advarselen! Jeg endte opp med å kjøpe favoritten (tillegg til Kerastase Resistance); Alterna Hemp Seed for behandlet hår. Gjør håret mykt og blankt uten at det blir flatt, og balsamen kan i tillegg brukes som kur. Lukter fantastisk!
Windy Skrevet 24. september 2004 #4 Skrevet 24. september 2004 Jeg kjøpte den unleaden shampoo 2 for tortured and chemically hår.Helt grusom kan ikke bruke den ' date='prøvde ca 3-4v ganger. Håret ble tovet og tørt.[/quote'] Akkurat det samme opplevde jeg. Irriterende!!
Gjest Ethereal Skrevet 24. september 2004 #5 Skrevet 24. september 2004 Fint å utveksle erfaringer så ikke andre gjør de samme feilene som en selv har gjort. Jeg kan altså anbefale Alterna Hemp Seed for chemically treated hair. Litt dyr, men av alle shampoer og balsamer jeg har prøvd, troner disse på en delt førsteplass med Kerastase Resistance (jeg har kort hår nå, men det har vært farget, bleket og farget igjen, så er litt slitt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå