Gå til innhold

Legge hvor mye/lite i Snap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snap er jo en veldig simpel måte å kommunisere på, men jeg lurer litt på hva menn tenker.

Datet en fyr i noen måneder, og så ble det stopp. Utenforstående ting kom i veien. Tid og sted var bare ikke rett. Så han gjorde det slutt, selv om han bedyret at han liker meg. Jeg vil jo gjerne ha han tilbake. Han har ca 6-7 venner på Snap. Hadde i hvert fall ikke flere da vi var sammen. Og daglig åpner han og sjekker alle de jeg legger ut på min historie. Jeg sender ingen ting til han direkte. Men som sagt så åpner han alle som ligger der for alle. Og han får kanskje 5 nye poeng i uka fra andre. Så han bruker jo ikke Snap mye. Allikevel sjekker han meg. Og derfor legger jeg ut mye rart der, for å se om han sjekker :P Kan han fortsatt være interessert? Han sa selv han var forelsket i meg når vi holdt på.

Anonymous poster hash: 22503...8fc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehm.. Å sjekke story på snap er ganske vanlig. Det gjør vel alle. Vil tippe at dess mer du legger ut der, dess mindre får han lyst til å være med deg. Skriker litt etter oppmerksomhet dessverre.

Anonymous poster hash: 7959b...c57

Skrevet

Tja det er jo litt teit å legge ut mye der. Men jeg la ut ca like mye når vi var sammen, og han sa flere ganger han likte å se på disse. Prøver å ha en del humor i det. Og jeg har venninner som sier de liker å se på min historie. De blir nesten litt skuffa om jeg ikke har lagt ut noe på et par dager.

Skrevet

Ta en pause noen dager da og se om han tar kontakt?

Anonymous poster hash: 7959b...c57

Skrevet

Nå bruker ikke jeg snap men jeg legger veldig lite i det. Han er vel nysgjerrig siden han åpner bildene men fremdeles ikke klar for noe mer siden han ikke tar direkte kontakt. Du skriver at han gjorde det slutt pga andre omstendigheter, og at han likte deg, så kan godt hende han fortsatt gjør det men du kan jo ikke vente på han for alltid heller.

Anonymous poster hash: 7e800...71e
Skrevet

Nei kan ikke vente på han dessverre. Men jeg la ut en Snap en gang med en annen mann. Da fikk jeg jaggu flere Snap tilbake gitt :P Så han vil ikke/kan ikke ha meg, men liker ikke at andre heller skal ha meg... fjas.

Gjest Minesveiper
Skrevet

En jeg flørtet mye med for en stund siden sendte meg en snap hvor hun spiste mat sammen med andre gutter. Synes ikke det var super gøy å se, men men. Synes det blir dumt å tolke for mye inn i det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...