AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 noen gode tips og teknikker til hvordan jeg kan lære en gruppe barn helt enkle sanger? Jeg sliter litt med hvordan jeg best kan gjennomføre det, jeg er absolutt ikke kjent med det å synge eller å lære det bort. Og hvor lenge bør man holde på? Altså, jeg regner med at det ikke holder å bare lære de linjene en gang, og synge sangen to ganger? Er ikke sanger som skal fremføres eller noe, men at de klarer å synge den en dag hvert fall holder. Og burde jeg ha med tekst på en tavle/ark? De er jo så små at de ikke leser kjapt nok enda så jeg vet ikke om det er så lurt. Burde jeg alltid prøve å ha med bevegelser til sangen? Vet at de gjør det i barnehagen.Anonymous poster hash: 4a039...484
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 De er i småtrinnet-alder.Anonymous poster hash: 4a039...484
Mendoza Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Altså jeg jobber i barnehage. Eneste vi gjør er å synge sangene til ungene lærer seg de, men vi bruker også bevegelser i de sangene det passer inn.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Pleier å lære meg sangen utenatt først også synger jeg sangen/spiller den av mens jeg synger flere ganger til barna lærer den selv. Pleier feks å synge den under morgensamlingen hver dag en periode, og til slutt sitter den. Anonymous poster hash: 24644...af6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Du synger den for dem først, også lærer de etterhvert:) går de på skole kan de jo få teksten.Anonymous poster hash: 44b26...1dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå