Gå til innhold

Han liker meg, jeg er usikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg møtte en fyr på byen og vi endte opp med å ha sex.. Han er den første personen jeg har ligget med.. Han bor et par timer unna meg, og da vi møttes var han på besøk hos noen kompiser. En stund etter tok han kontakt igjen og ville komme på besøk til meg for å bli kjent. Jeg lot han komme, og vi hadde det fint sammen. Kjemien var bra, men alikevel føltes det ikke helt riktig. Vi har ikke hatt så mye kontakt i ettertid, pga mye jobbing osv, men nå vil han at vi skal møtes igjen. Jeg har ikke tenkt særlig mye på han etter forrige møte, og jeg er ikke forelsket, men kanskje litt betatt. Han er tydeligvis veldig interessert i meg. Grunnen til at jeg føler det som jeg gjør kan være at jeg er bifil.. Jeg er i midten av 20 årene og har aldri vært i noe seriøst forhold før. Jeg har vært forelsket flere ganger, men da kun i jenter. Men de har vært hetero (tror jeg), så jeg har aldri gitt uttrykk for at jeg har likt dem, men holdt det for meg selv. Jeg har likt menn 2 ganger før, men da har de ikke likt meg tilbake. Det er ingen som vet at jeg liker jenter.. Jeg tør ikke å komme ut, og føler at jeg må å finne en mannlig kjæreste for å bli godtatt. Men så til saken, jeg har lyst å gi fyren jeg holder på med en sjanse og se om følelsene kommer etter hvert, men jeg er så usikker. Egentlig frister det og bare avslå og si at jeg ikke er interessert og at han kan gå videre.. Jeg er litt redd for at jeg kommer til å leve i isolat resten av livet når jeg undertrykker følelsene mine slik jeg gjør.. tror dere det er mulig at jeg blir forelsket i han etter hvert? Hva ville dere gjort? Gitt det en sjanse eller avslått?

Anonymous poster hash: 127e1...fcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit i ham for meg høres det ut som du er homofil.

Anonymous poster hash: 127e1...fcb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...