Gå til innhold

Hvor mange kcal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har helt glemt å telle kcal idag ettersom jeg er syk, så hvor mange kcal tror dere dette er?

- 20g havregryn m 6ss melk

- Tall fra jippi (50g) m 10ss melk

- En kvarg med 10 blåbær og 1ss honning

- 4ss limekesam med 8 blåbær og 1ss honning x2

Edit: Vet jeg opprettet det samme emne for litt siden, men feilplasserte det. Bør forresten ikke være HELT riktig på kcal, men sånn ca så jeg vet hvor jeg er :)

Anonymous poster hash: 306a6...018
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

Jeg bruker lifesum (en app) for å sjekke kcal innhold. Der kan du også scanne inn emballasje :)

Skrevet

Jeg bruker lifesum (en app) for å sjekke kcal innhold. Der kan du også scanne inn emballasje :)

Jeg brukte den før, men har lagt merke til at det er en del som ikke stemmer der siden folk kan legge inn varer selv! Er mye som stemmer også selvfølgelig! :) 

Skrevet

Jeg brukte den før, men har lagt merke til at det er en del som ikke stemmer der siden folk kan legge inn varer selv! Er mye som stemmer også selvfølgelig! :)

Åå😱 Det er jo litt kjedelig da, vil jo helst at det stemmer, har gått ned hittil, men likevel. Bruker du noe nå og evnt hva istedet for lifesum? ☺️

Skrevet

Åå Det er jo litt kjedelig da, vil jo helst at det stemmer, har gått ned hittil, men likevel. Bruker du noe nå og evnt hva istedet for lifesum? ☺

Er jo masse som stemmer også, men har lagt merke til at det er en del feil som sagt. Jeg har egentlig ikke brukt noe nå med tanke på at jeg (egentlig) går på et matprogram! :) 

Skrevet

Er jo masse som stemmer også, men har lagt merke til at det er en del feil som sagt. Jeg har egentlig ikke brukt noe nå med tanke på at jeg (egentlig) går på et matprogram! :)

Skjønner ☺️ Bruker den så lenge vekta går nedover! Synes den er den mest oversiktlige🙊

Skrevet

Kjære trådstarter,

Da du ber om råd for å gå ned til en vekt som regnes som usunn, må jeg dessverre stenge tråden din.

Viser til Retningslinjer for Kosthold, trening og sport forumet:

- Tråder hvor trådstarter ber om råd til å bli undervektig ifølge BMI-kalkulator vil bli stengt. BMI er ikke likt for alle og man kan gjerne diskutere hvorvidt det er et godt mål for absolutt alle, men vi anser det som en god nok grense for hvor langt man kan gå med å gi råd for å gå ned i vekt.

Mynona, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...