Gå til innhold

Arontunet i Drammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen erfaringer med Arontunet i Drammen her ? Står mellom det stedet og et til så hadde vært kjekt med litt "hjelp". Å velge lokale skal sannelig ikke være lett , vil jo at alt skal være perfekt den dagen

Anonymous poster hash: 35230...631
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner noen som gifta seg der og var kjempefornøyd. Har vurdert det selv, men det er ikke helt det vi ser etter.

Skrevet

Har tatt kontakt nå og de tillater ikke bedbringt alkohol og kaker, så det blir for dyrt for oss.

TS

Skrevet

Er en av grunnene til at vi hadde de på kanskjelista. Er dårlig med egna lokaler i Drammen. Enten er det dyrt og man må ha maten gjennom de, eller så er det slitne party lokaler.

Skrevet

Er en av grunnene til at vi hadde de på kanskjelista. Er dårlig med egna lokaler i Drammen. Enten er det dyrt og man må ha maten gjennom de, eller så er det slitne party lokaler.

Hva valgte dere da? Hvilke andre lokaler i nærheten vurderte dere?

TS

Skrevet

Jeg har ikke peiling på priser eller hva som er inkludert osv, men Odd Fellow er veldig fint.

Skogvang er litt utenfor Drammen sentrum, men der er det også veldig fint. Der gjør man alt selv og kan ta med hva man vil av drikkevarer. 

(Vet at du ikke ba om forslag til steder, men bare nevnte det allikevel.)

Anonymous poster hash: d5015...308
Skrevet
AnonymBruker, on 06 Oct 2015 - 07:48, said:

Jeg har ikke peiling på priser eller hva som er inkludert osv, men Odd Fellow er veldig fint.

Skogvang er litt utenfor Drammen sentrum, men der er det også veldig fint. Der gjør man alt selv og kan ta med hva man vil av drikkevarer. 

(Vet at du ikke ba om forslag til steder, men bare nevnte det allikevel.)

Anonymous poster hash: d5015...308

Jo, jo. Jeg ba om forslag nede i tråden ))

• Liker 1
Skrevet

Sølvfastøya er fint og billig :) Har vært på flere feiringer der. De ordner ingenting, du får bare nøkkelen. Det er kjøkken der også. 

Anonymous poster hash: 4b58a...808
Skrevet

Vi har ikke bestemt oss enda. Børsen, Skutebrygga, Frimurelogen, Roklubben og Union ble raskt stryki av lista. Austad har jeg hørt blir leid ut, men minimalt med plass og strenge regler. Så litt på Aass, Skur 1, en gård i Mjøndalen og det blå huset på høyden ved pølsesvingen (husker ikke navnet, men det er en meninghet elle no som holder til der og leier ut).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...