AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Er det noen som har noen erfaringer med Arontunet i Drammen her ? Står mellom det stedet og et til så hadde vært kjekt med litt "hjelp". Å velge lokale skal sannelig ikke være lett , vil jo at alt skal være perfekt den dagen Anonymous poster hash: 35230...631
LittleBabyBlue Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 Kjenner noen som gifta seg der og var kjempefornøyd. Har vurdert det selv, men det er ikke helt det vi ser etter.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 Har tatt kontakt nå og de tillater ikke bedbringt alkohol og kaker, så det blir for dyrt for oss. TS Anonymous poster hash: 35230...631
LittleBabyBlue Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 Er en av grunnene til at vi hadde de på kanskjelista. Er dårlig med egna lokaler i Drammen. Enten er det dyrt og man må ha maten gjennom de, eller så er det slitne party lokaler.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #5 Skrevet 6. oktober 2015 Er en av grunnene til at vi hadde de på kanskjelista. Er dårlig med egna lokaler i Drammen. Enten er det dyrt og man må ha maten gjennom de, eller så er det slitne party lokaler. Hva valgte dere da? Hvilke andre lokaler i nærheten vurderte dere? TS Anonymous poster hash: 35230...631
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #6 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg har ikke peiling på priser eller hva som er inkludert osv, men Odd Fellow er veldig fint. Skogvang er litt utenfor Drammen sentrum, men der er det også veldig fint. Der gjør man alt selv og kan ta med hva man vil av drikkevarer. (Vet at du ikke ba om forslag til steder, men bare nevnte det allikevel.) Anonymous poster hash: d5015...308
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #7 Skrevet 6. oktober 2015 AnonymBruker, on 06 Oct 2015 - 07:48, said: Jeg har ikke peiling på priser eller hva som er inkludert osv, men Odd Fellow er veldig fint. Skogvang er litt utenfor Drammen sentrum, men der er det også veldig fint. Der gjør man alt selv og kan ta med hva man vil av drikkevarer. (Vet at du ikke ba om forslag til steder, men bare nevnte det allikevel.) Anonymous poster hash: d5015...308 Jo, jo. Jeg ba om forslag nede i tråden )) Anonymous poster hash: 35230...631 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #8 Skrevet 6. oktober 2015 Sølvfastøya er fint og billig Har vært på flere feiringer der. De ordner ingenting, du får bare nøkkelen. Det er kjøkken der også. Anonymous poster hash: 4b58a...808
LittleBabyBlue Skrevet 7. oktober 2015 #9 Skrevet 7. oktober 2015 Vi har ikke bestemt oss enda. Børsen, Skutebrygga, Frimurelogen, Roklubben og Union ble raskt stryki av lista. Austad har jeg hørt blir leid ut, men minimalt med plass og strenge regler. Så litt på Aass, Skur 1, en gård i Mjøndalen og det blå huset på høyden ved pølsesvingen (husker ikke navnet, men det er en meninghet elle no som holder til der og leier ut).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå