AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Hallo! I sommeren traff jeg en hyggelig og søt gutt. Vi klikka sammen med en gang, og hadde det veldig gøy sammen. Vi var sammen en del ganger, og han har invistert en god den penger på oss to, samt tid ettersom han har hatt litt å gjøre. Ofte tar han initiativ til å leie hender når vi er ute sammen, vi oppførte oss som et kjærestepar. Han studerer flere timer unna meg, så vi får nå ikke møtt hverandre så ofte. Rett etter at han dro, ble han usikker, noe han fortlate meg, og etter det har det vært en del drama og tårer.. endte med at jeg blekjempesint for noe, og ville ikke snakke med han på noen dager. Han prøvde å ringe meg et par ganger ganger.. Stemningen er egentlig ganske god mellom oss, vi snakker om alt sammen! Og snakker løst om planer i fremtiden vi skal ha sammen, inkl. turer til utlandet og slikt.. men.. han har nå innrømmet at han ikke har nok følelser for meg, men de følelsene han har for meg, vil han alltid ha. Jeg blir jo så klart lei meg.. samtidig så sier han at han ikke likt at jeg hadde gått på date med andre eller ha sex med andre gutter.. I tillegg til det, har han sagt at han skal planlegge slik at han kan komme en helg til hjembyen min snart, fordi han savner meg påstår han og sier at det er uaktuelt at vi må vente lenger før neste treff... jeg skjønner ingenting jeg???!!! Hjelp! Anonymous poster hash: 8d091...66b
Gjest BethD Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 ?? Han sier han ikke har NOK følelser for deg , men vil ikke du skal gå med andre og han skal komme på besøk fordi han savner deg..? WTF.... Skjønner ingenting av det der selv..!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Han vil ha deg som pulevenn og vil ikke at du skal ha sex med andre Anonymous poster hash: 49b67...1af 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Det er vel enkelt. Han føler ikke nok for deg. Men han vil ikke at andre skal ha deg heller. Han er som menn flest - ja takk begge deler. Frihet og sex. Anonymous poster hash: a3106...c67 1
Gjest Dårris Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg tror også dessverre han vil ha deg som pulevenn og vil ha deg for seg selv og samtidig være fri og gjøre som han vil selv. Fryktelig egoistisk. Glem ham og finn deg en som fortjener deg, det er mitt råd. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Ja.. han sier at jeg måå si ifra hvis jeg får meg kjæreste. Og.. vi har snakket om at vi ikke kan sex lenger. Jg spurte han da i går "vil du fortsatt møte meg selvom vi ikke har sex" - Ja, det vil jeg! sier han.. Anonymous poster hash: 8d091...66b
charmisss Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Move on. Du fortjener noen som vil ha hele deg. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 Han er egostisk og liker oppmerksomheten din og tanken på at han kan ha deg som en liksom-kjæreste hvis han ønsker, men han er ærlig å sier at han ikke har nok følelser for deg og det er et stort varsel tegn (ikke noe han ville sagt om han trodde følelsene kom til å vokse. Han er rett og slett ikke interessert i deg på noe seriøs måte) så med mindre du vil bli mere såra og forvirra bør du komme deg unna han og tanken på at det kan bli noe mellom dere. Anonymous poster hash: 2d02e...79f 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #9 Skrevet 4. oktober 2015 Du stirrer på en gråstein og skjønner ingenting ...wtf ? Anonymous poster hash: d8a66...1e7
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #10 Skrevet 4. oktober 2015 "Jeg vil ikke ha deg, men ingen andre skal få deg heller". Høres ut som en storsjarmør. Not. Anonymous poster hash: 747b0...b14 1
Sandie Skrevet 4. oktober 2015 #11 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Han tester deg TS. Dette er et velkjent opplegg: Han forvirrer deg med vilje for å se hvor desperat du er/hvor mye du er villig til å finne deg i.Ergo sier det noe om hvor han har deg. Dette er en manipulerende og egoistisk person som vil ha deg på gress.Slik at han kan få uforpliktende sex og oppmerksomhet når det passer ham og uten å måtte gi noe tilbake.Det er godt mulig du er en av flere han gjør dette med. Gjør deg selv en kjempetjeneste og kutt kontakten.Gi beskjed om at du nå dater en ny,og at du ikke vil at han skal besøke deg. Endret 4. oktober 2015 av Sandie 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #12 Skrevet 4. oktober 2015 Han tester deg TS. Dette er et velkjent opplegg: Han forvirrer deg med vilje for å se hvor desperat du er/hvor mye du er villig til å finne deg i.Ergo sier det noe om hvor han har deg. Dette er en manipulerende og egoistisk person som vil ha deg på gress.Slik at han kan få uforpliktende sex og oppmerksomhet når det passer ham og uten å måtte gi noe tilbake.Det er godt mulig du er en av flere han gjør dette med. Gjør deg selv en kjempetjeneste og kutt kontakten.Gi beskjed om at du nå dater en ny,og at du ikke vil at han skal besøke deg. Jeg skjønner det ikke.. han skal jo komme en helg til meg snart (og da må han legge ut for hotellopphold og slikt sjææl..) og jeg sa denne gangen, null sex. Og han vil fremdeles komme til meg?! Vi finner jo på andre ting ute også.. så jeg skjønner ikke hvorsan en kan bruke så mye tid på krefter på tull? Vi er i begynnelsen av 20 åra forresten. Anonymous poster hash: 8d091...66b
Sandie Skrevet 4. oktober 2015 #13 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg skjønner det ikke.. han skal jo komme en helg til meg snart (og da må han legge ut for hotellopphold og slikt sjææl..) og jeg sa denne gangen, null sex. Og han vil fremdeles komme til meg?! Vi finner jo på andre ting ute også.. så jeg skjønner ikke hvorsan en kan bruke så mye tid på krefter på tull? Vi er i begynnelsen av 20 åra forresten. Anonymous poster hash: 8d091...66b Er du sikker på du er den eneste han skal treffe på denne turen? Kanskje han er ute på turne`? En annen ting er jo,at hvis han vet du er forelsket,så vet han også at det skal lite til å få deg til sengs hvis dere først treffes. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #14 Skrevet 4. oktober 2015 Er du sikker på du er den eneste han skal treffe på denne turen? Kanskje han er ute på turne`? En annen ting er jo,at hvis han vet du er forelsket,så vet han også at det skal lite til å få deg til sengs hvis dere først treffes. Det tror jeg ikke, for vi er alltid sammen hele tiden når vi er på besøk hos hverandre.. han har jo også sagt at vi ikke skal ha sex, fordi jeg sa det. Han nevner det som en slags påminnelse, hehe, så han respekterer jo valget mitt.. jeg har sagt hundre ganger, ikke mer sex fra nå. Så jeg forstår egentlig ikke hva som foregår oppi huet hans jeg.. Anonymous poster hash: 8d091...66b
Sandie Skrevet 4. oktober 2015 #15 Skrevet 4. oktober 2015 Det tror jeg ikke, for vi er alltid sammen hele tiden når vi er på besøk hos hverandre.. han har jo også sagt at vi ikke skal ha sex, fordi jeg sa det. Han nevner det som en slags påminnelse, hehe, så han respekterer jo valget mitt.. jeg har sagt hundre ganger, ikke mer sex fra nå. Så jeg forstår egentlig ikke hva som foregår oppi huet hans jeg.. Anonymous poster hash: 8d091...66b Dette med å forvirre folk er veldig resepektløst synes jeg da.Han respekterer deg ikke mye når han først sier han ikke liker deg godt nok til å ville være sammen med deg,men likevel prøver å opprettholde kontakt.Det kan føles smigrende ja,men vær åpen for at det kan ligge andre motiver bak.Det er typisk for de som vil ha noen på gress.Desverre. Hvis du vil treffe han,så sørg ihvertfall for å stå fast ved det du har sagt.Slik at han ser at du ikke lar deg vippe av pinnen.Finn på ting ute fremfor å være hjemme
Gjest gjestvest Skrevet 4. oktober 2015 #16 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg mener å ha lest et par slike tråd. En som starter en relasjon, for så å finne ut at det ikke er nok følelser der for et forhold, men som samtidig ikke klarer å gi slipp på den intime delen. Han klarer ikke tanken på at en annen mann skal få komme nær, så han må forbli i den intime zonen for å passe på. Han må ha kontroll. Det du må gjøre er å definere kontroll. For de fleste defineres kontroll med egoisme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå