AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg er underveis i en vektoppgang, og ser nå at jeg har gått opp ca. 2 kg på rundt tre uker. Fikk høre at dette mest sannsynlig er pga. vann i kroppen. Hva vil det si? Er det ikke reell vektoppgang? Kommer jeg til å gå ned igjen fordi vannet forsvinner? Skjønner ingenting. Har et mål om å opp 5 kg, altså har jeg 3 kg igjen (hvis jeg virkelig har gått opp 2 kg nå??) - Jente 22 Anonymous poster hash: 7111e...0e9
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg er underveis i en vektoppgang, og ser nå at jeg har gått opp ca. 2 kg på rundt tre uker. Fikk høre at dette mest sannsynlig er pga. vann i kroppen. Hva vil det si? Er det ikke reell vektoppgang? Kommer jeg til å gå ned igjen fordi vannet forsvinner? Skjønner ingenting. Har et mål om å opp 5 kg, altså har jeg 3 kg igjen (hvis jeg virkelig har gått opp 2 kg nå??) - Jente 22 Anonymous poster hash: 7111e...0e9 Jeg hadde vann i kroppen fordi jeg spiste gluten. Når jeg kuttet ut gluten forsvant alt vannet i kroppen, og jeg fikk en normal vekt. Må legge til at jeg begynte på glutenfri kosthold etter at jeg hadde funnet ut at jeg hadde Cøliaki. Da var jeg 25 år. Anonymous poster hash: a82ac...68f
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg hadde vann i kroppen fordi jeg spiste gluten. Når jeg kuttet ut gluten forsvant alt vannet i kroppen, og jeg fikk en normal vekt. Må legge til at jeg begynte på glutenfri kosthold etter at jeg hadde funnet ut at jeg hadde Cøliaki. Da var jeg 25 år. Anonymous poster hash: a82ac...68f Så du var overvektig pga. dette vannet i kroppen? Jeg ligger jo i kalorioverskudd siden jeg skal opp i vekt. Har ikke cøliaki. Hvorfor er skyldes 2 kg vektoppgang for meg at jeg har vann i kroppen? Anonymous poster hash: 7111e...0e9
Gjest sapmi belovoubme Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Så lenge du ikke tar kreatin så ser jeg ingen grunn til at du plutselig skal få 2kg mer vann i kroppen enn du eller pleier å ha.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Så lenge du ikke tar kreatin så ser jeg ingen grunn til at du plutselig skal få 2kg mer vann i kroppen enn du eller pleier å ha. Nei, tar ikke kreatin. Så er det ikke vann, da? Men reell vektoppgang? Anonymous poster hash: 7111e...0e9
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Nei, tar ikke kreatin. Så er det ikke vann, da? Men reell vektoppgang? Anonymous poster hash: 7111e...0e9 Når på døgnet veide du deg? hvis du veide deg på kvelden etter at har spist og drukket så kan du fort veie 2 kg mer, men veier du deg på morgningen rett etter du har vært på do så har du din reelle vekt. Kan ikke se noen grunner til at kroppen din sånn helt plutselig skulle holde på 2 kg mer vann enn vanlig som sagt. Prøver du å gå opp i vekt i form av muskelmasse? Anonymous poster hash: 1f9ab...9d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå