Gå til innhold

private spørsmål, el?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har stått her før, men hvordan stiller dere det til det å utlevere barneforeldre og venner her inne?

I forrige måned så jeg flere tråder der jeg kjente igjen flere. Hva syntes dere om det? :)

Og er ikke noen av disse spørsmålene beregnet innad i vennekrets og familie?

Anonymous poster hash: 08fe0...31e

Anonymous poster hash: 4ff00...577
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har stått her før, men hvordan stiller dere det til det å utlevere barneforeldre og venner her inne?

I forrige måned så jeg flere tråder der jeg kjente igjen flere. Hva syntes dere om det? :)

Og er ikke noen av disse spørsmålene beregnet innad i vennekrets og familie?

Anonymous poster hash: 08fe0...31e

Den første setningen måtte jeg lese en del ganger for å forstå. Men når det gjelder å utlevere folk her inne, uansett hvem, så har jeg selv reagert på mange innlegg. Jeg har også kjent igjen flere her. Spesielt hårreisende blir det når folk legger ut om hvor elendig partneren er i senga, og så iler andre folk til med trøst og tips og forsikringer om at du er HELT normal, og partneren din ER elendig. Og så er det folk i datingfasen som lurer på det klassiske "hva vil han egentlig", og så legger de ut i detalj alt han har sagt og gjort og hele utskrifter av private mailer og sms. Jeg tror folk undervurderer hvor mange som egentlig ferdes her inne, og hvor lett det er å kjenne igjen situasjoner.

Anonymous poster hash: 7e687...b8b

Skrevet

Har aldri kjent igjen noen, så kan ikke si jeg bryr meg nevneverdig. Og for alt dere vet så har folk endret detaljer slik at dere TROR dere kjenner ting igjen.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo mange som leser her inne, ja. Det er litt rart å se at noen faktisk utleverer sånt. Når det er sagt så tror vel de færrste på det. Ikke vet jeg, men det er sjeldent jeg tror på sånt.

Skrevet

Har aldri kjent igjen noen, så kan ikke si jeg bryr meg nevneverdig. Og for alt dere vet så har folk endret detaljer slik at dere TROR dere kjenner ting igjen.

Ofte er det ingen tvil, folk legger ut mye privat i dagbøkene feks. Og så har de plutselig innlegg om at partneren suger (eller enda verre, ikke) i senga. Det kan jo selvsagt være noen som prøver å henge ut andre ved å legge ut innlegg som ser ut som de er skrevet av andre, men det er jo enda verre.

Anonymous poster hash: 7e687...b8b

Gjest Raindrops
Skrevet

Skriver ikke noe jeg ikke kan stå for, og det regner jeg med gjelder for de fleste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...