AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Har googlet og skjønner det er et problem mange opplever. Jeg er ny på Tinder og syntes det er for dårlig om appen ER sånn at den ikke søker frem noen i nærområdet, og når det først dukker opp andre profiler så er det kanskje max 10 stk før den ikke finner flere og bare står å "søker". Jeg bor i Oslo så det må jo være mange flere i området. Jeg har på GPS på mobilen. Hva mer kan man gjøre for at appen ikke bare skal stå å "søke" etter profiler hele tiden???! Kjedelig ! Anonymous poster hash: 08d03...3d9
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Ingen som vet hvorfor eller hva man kan gjøre? Har radius på max og alder fra 21-40 så det bør jo være nok av treff. Har prøvd å justere avstand og alder men fortsatt står tinder bare å "søker" . For en kjedelig søndag Anonymous poster hash: 346da...9b9
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Kan det være telefonen din? Min tidligere HTC-telefon gjorde flere apper hos meg tregere. Har hørt venner med Samsung som har opplevd det samme. Med iPhone har jeg aldri opplevd problemer Anonymous poster hash: f8e75...5c4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Hvorfor skulle telefonen ha noe å si? :S Anonymous poster hash: 346da...9b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå