Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kraftig overvektig. Jeg har nå gått ned 13 på 2 mnd og jeg lurer på om det er for raskt? Eller er en slik nedgang å forvente når jeg har så mye overvekt?

Anonymous poster hash: df0a6...147
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inntil 1% av kroppsvekten pr uke er en grei tommelfingerregel.

Skrevet

Jeg har gått ned 20 kilo på 2 måneder, var også veldig overvektig. Har fremdeles mange kilo igjen, men anser ikke nedgangen min som usunn. Har man mange kilo for mye går det jo raskere når man legger om til sunnere mat og færre kalorier, nettopp fordi vi har inntatt enorme mengder kalorier for å bli så store som vi var.

Anonymous poster hash: 5105d...e23

• Liker 1
Skrevet

Det er fullt mulig å gå ned raskt og mye ved å spise tilstrekkelige mengder mat hvis man allerede er veldig overvektig. Hva du legger i "kraftig overvektig" vet jeg ikke dessverre. Kunna du ha utdypet høyde, vekt og hvor mange kalorier du spiser om dagene?

Skrevet

Det er fullt mulig å gå ned raskt og mye ved å spise tilstrekkelige mengder mat hvis man allerede er veldig overvektig. Hva du legger i "kraftig overvektig" vet jeg ikke dessverre. Kunna du ha utdypet høyde, vekt og hvor mange kalorier du spiser om dagene?

var 110 kilo

162 høy

1500 kcla

Anonymous poster hash: df0a6...147

Skrevet

Høres ut som det er helt innafor. Hvis du føler at du har overskudd så er det bare å fortsette. Hvis formen er dårlig kan du se litt nærmere på makroene og justere litt der. Men 1500 kcal burde være innafor for de fleste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...