AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Fordi jeg nå vil gå ned 3-4 kg for å nå trivselsvekten min har jeg blitt litt mer oppmerksom på hva matvarer faktisk inneholder av kalorier og passer litt på. Ifølge denne kalkulatoren skal jeg ligge på ca 1375 kcal. Det går helt greit, har alltid vært småspist og kjenner ikke mye på sult. Har alltid spist det jeg har lyst på, men nå er fokuset også på et mer sunt og næringsrikt kosthold. Spørsmålet er imidlertid; skal det man trener bort spises inn igjen? Jeg må ikke nødvendigvis av sult-grunner, men kjenner jeg kanskje blir litt "lett" i toppen når jeg trener nå i forhold til tidligere. Jeg går turer, gjerne ca 5 km, ca 4 ganger i uken. (Løper 2,5, går 2,5) Det er ikke snakk om mange kcal, opp mot 200 kanskje avhengig av hvor mye jeg løper, men skal de spises inn altså? Er en jente på 22 år 1.63 høy 57 kg (trivselsvekt på 53 kg)Anonymous poster hash: e07f6...71a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Må forresten legge til at det er ikke noe super slavisk denne planen følges - det er rom for litt kos innimellom. Har gått ned 2,1 kg de første tre ukene Anonymous poster hash: e07f6...71a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå