Gå til innhold

Tips til Thailand tur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Thailand for første gang og setter pris på alle tips jeg kan få :) Planen er å ta noen dager i bangkok i begynnelsen og slutten av turen. Da har vi ca 2 uker i mellom der hvor vi vil reise litt rundt og oppleve litt forskjellige øyer. Har sett på Ao Nang ettersom det går en del dagsturer til de forskjellige øyene herfra. I tillegg har vi sett på å ta turen videre derfra til Koh Lanta, Phi Phi og Phuket før turen går tilbake til Bangkok. Noen som har tips til noe vi bør legge til/fjerne?

Alle tips mottas med stor takk :)

Anonymous poster hash: aa1e2...3da
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal til Thailand for første gang og setter pris på alle tips jeg kan få :) Planen er å ta noen dager i bangkok i begynnelsen og slutten av turen. Da har vi ca 2 uker i mellom der hvor vi vil reise litt rundt og oppleve litt forskjellige øyer. Har sett på Ao Nang ettersom det går en del dagsturer til de forskjellige øyene herfra. I tillegg har vi sett på å ta turen videre derfra til Koh Lanta, Phi Phi og Phuket før turen går tilbake til Bangkok. Noen som har tips til noe vi bør legge til/fjerne?

Alle tips mottas med stor takk :)

Ja, Krabi-området er flott! Dropp Phuket. Koh lanta er også fint. Phi phi kan være en ok dagstur, men det er overfylt der i høysesongen. Vakkert, men stappfullt. Railey er visst flott, men jeg selv har ikke vært der.

Anonymous poster hash: 30f40...67e

Skrevet

Glemte å nevne ko yao. To vakre øyer uten ørten turister.

Skrevet

Glemte å nevne ko yao. To vakre øyer uten ørten turister.

Ligger disse også i Krabi området?

Skrevet

Ao Nang: båt ut til Koh Hong og Koh Poda, minst. 

Til Koh Lanta: slappe av der. Derfra kan du ta dagstur til Phi Phi (min mening; ikke verdt mer enn en dag), Bamboo Island og Koh Rok.

Videre noen dager til Koh Ngai (?) og Koh Mook, og så tilbake.

Dette er mer enn nok på den tiden :) 

Anonymous poster hash: 4b55f...c02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...