Gå til innhold

Ex - svigermor som fremdeles etter 3 år....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 3 år siden ble det slutt mellom meg og min ex.

Vi hadde det egentlig veldig godt sammen, men min ex svigermor likte meg ikke helt fra første gang hun traff meg og prøvde alt hun klarte å lage drama for å splitte oss, og det klarte hun selvfølgelig til slutt.

Vi bor på en liten plass og jeg får enda høre at hun snakker negativt om meg og sprer løgner om hvordan jeg var mot sønnen hennes.

Hun sier blandt annet at jeg var kontrollerende og nektet han alle gleder i livet.

Jeg blir så provosert at jeg holder det snart ikke ut, får mest lyst å konfrontere henne.

Jeg har aldri vært kontrollerende eller nektet noen kjæreste noe som helst, og jeg vet at jeg gjorde alt jeg kunne for at sønnen hennes skulle ha det bra. Og jeg ønsker ikke noe "rykte" på meg at jeg er en skikkelig heks når jeg overhode ikke er det. Det er rett og slett bare trist. Hva ville dere gjort? Akseptere at denne dama driver på fremdeles eller konfrontere henne?

Anonymous poster hash: 4843d...3e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konfronter henne pm du noen gang møter på henne. Ellers ville jeg ha hevetmeg over det.

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som min soon to be x-svigermor.

Dem liker oss ikke fordi dem er livredde for at sønnen dems skal bli avhengige av et annet kvinnfolk enn dem selv. Svigermonster heter det. Fysj jeg er glad jeg snart er ferdig med dette her!

Anonymous poster hash: 9e211...e5c

• Liker 1
Skrevet

Konfronter henne. Hun har ingen rett til å spre rykter om deg, fysj!

Du tar med deg ei venninne eller en kamerat og går på døra hennes. Der forteller du henne hvor David kjøpte ølet. Ærlig talt, hun kan ødelegge for deg med slike rykter.

Du må bare si at du er vant med at folk driter med røua og ikke med kjeften!

Anonymous poster hash: a7324...fd5
  • Liker 1
Skrevet

Du kan godt konfrontere henne.

Men hun kommer aldri noen sinne til å innrømme at hun er et baksnakkende hespetre. I hennes verden har nok alle andre enn henne feil ;) Men hun fortjener å høre at hun er ei ku.

Anonymous poster hash: 59575...a12
Skrevet

Ts her.

Godt å høre at jeg ikke er alene om å ha hatt et slikt "svigermonster".

Heldigvis har jeg ei helt fantastisk svigermor nå som jeg er utrolig glad i.

Takk og lov for at det finnes mange av den gode sorten også :-)

Møter på ex svigermoren innimellom i sosiale settinger og da er hun veldig glatt og overhyggelig når hun har alles øyne på seg.

Neste gang jeg møter på henne og hun kommer med sine glatte komplimenter i alles påsyn tenker jeg at jeg kommer til å konfrontere henne der og da.

Med deres "fasadefamilie" tenker jeg at den vil nok svi rimelig og at hun aldri vil være forberedt på å bli konfrontert med sitt eget drittprat.

• Liker 3
Gjest Klaveret
Skrevet

Du må komfrontere henne offentlig slik at flest mulig hører på. Be henne slutte å spre løgner om deg.

Skrevet

Du kan konfrontere henne, men det er slett ikke sikkert at hun tar det til seg. Faren er vel at hun forteller kreti og pleti om den gærne dama (deg) som kom på døra etter tre år for å kjefte på henne. 

Anonymous poster hash: b4235...ee5
  • Liker 2
Skrevet

Skjønner at det ikke er noe gøy, men troverdigheten til sånne sladderkjærringer er som regel ikke den sterkeste. Folk er vel vant med at hun prater dritt om alt og alle, og forstår derfor at det hun sier må tas med en klype salt.

Forhåpentligvis er hun gammel og lever ikke så mye lengre :)

Anonymous poster hash: d143f...d6a
  • 5 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2015 den 13.29):

For 3 år siden ble det slutt mellom meg og min ex.

Vi hadde det egentlig veldig godt sammen, men min ex svigermor likte meg ikke helt fra første gang hun traff meg og prøvde alt hun klarte å lage drama for å splitte oss, og det klarte hun selvfølgelig til slutt.

Vi bor på en liten plass og jeg får enda høre at hun snakker negativt om meg og sprer løgner om hvordan jeg var mot sønnen hennes.

Hun sier blandt annet at jeg var kontrollerende og nektet han alle gleder i livet.

Jeg blir så provosert at jeg holder det snart ikke ut, får mest lyst å konfrontere henne.

Jeg har aldri vært kontrollerende eller nektet noen kjæreste noe som helst, og jeg vet at jeg gjorde alt jeg kunne for at sønnen hennes skulle ha det bra. Og jeg ønsker ikke noe "rykte" på meg at jeg er en skikkelig heks når jeg overhode ikke er det. Det er rett og slett bare trist. Hva ville dere gjort? Akseptere at denne dama driver på fremdeles eller konfrontere henne?

Bestill en stor svart dildo til henne.

Anonymkode: 3eb51...b92

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...