Gjest Jacklost Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Er det noen cæsarforum veteraner her? Nå som forumet er lagt ned så hadde det vært kjekt å få samlet noen av medlemmene derfra her hvis noen er her Jeg vet at en derfra er medlem her men vet ikke hvem det er Endret 4. oktober 2015 av Jacklost
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Aldri hørt om dette cæsar-forumet før akkurat nå. Men kanskje du kan spørre i den kategorien som handler om TV-serier og filmer ? Anonymous poster hash: 38111...b08
Gjest Jacklost Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Aldri hørt om dette cæsar-forumet før akkurat nå. Men kanskje du kan spørre i den kategorien som handler om TV-serier og filmer ? Anonymous poster hash: 38111...b08 Jeg skulle til å poste denne der men jeg følte at det passet her siden det omhandlet et forum
Gjest Tafit Tami Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Spilla er gode. Serien er bare flaut.
Gjest Jacklost Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) . Endret 4. oktober 2015 av Jacklost
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg var medlem der. Kalte meg Mona lizzie. Anonymous poster hash: faae9...476 Anonymous poster hash: faae9...476
Gjest Jacklost Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg var medlem der. Kalte meg Mona lizzie. Anonymous poster hash: faae9...476 Anonymous poster hash: faae9...476 Jeg håpte du ville høre fra deg her, jeg husker deg godt fra forumet Vet ikke om du husker meg? Jacklost med profilbilde av Svein Jeg sendte deg faktisk en pm der rett før forumet stengte og lurte på hvem brukeren din er her slik at jeg kunne chatte med deg her Du var en av mine favoritter på det forumet
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg håpte du ville høre fra deg her, jeg husker deg godt fra forumet Vet ikke om du husker meg? Jacklost med profilbilde av Svein Jeg sendte deg faktisk en pm der rett før forumet stengte og lurte på hvem brukeren din er her slik at jeg kunne chatte med deg her Du var en av mine favoritter på det forumet Klart jeg husker deg! Du var en av mine favoritter og. Å, rakk aldri å se den pmen jeg. Da jeg skulle logge meg inn sist var det jo plutselig stengt. Kjedelig. Vet du noe om hvorfor? Anonymous poster hash: faae9...476
Gjest Jacklost Skrevet 4. oktober 2015 #9 Skrevet 4. oktober 2015 Klart jeg husker deg! Du var en av mine favoritter og. Å, rakk aldri å se den pmen jeg. Da jeg skulle logge meg inn sist var det jo plutselig stengt. Kjedelig. Vet du noe om hvorfor?Anonymous poster hash: faae9...476 Nei, jeg ble tatt på senga Jeg kunne gjerne tenkt meg å chatte med deg på pm hvis jeg visste hva brukeren din heter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå