Gå til innhold

En fyr fra hjemstedet mitt gjør narr av meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer fra byda, men har nå flyttet til by for å studere. (I gang med år 2 av 5.)

Har noen venner fra bygda, men er ikke så glad i  komme tilbake dit av forskjellige grunner.En av dem; En av de jeg har gått grunnskolen sammen med gjør narr av meg. Var på en privatfest hos noen der i sommer, og da dunket han borti kompisen sin og sa "xxx er her, fnis.".  (Hørte dette godt.) Senere på kvelden påpekte han for meg hvor "englebarn" jeg er. (Var veldig skolelys på ungdomskolen..)

Kompisen hans som jeg også har gått grunnskolen sammen med har blitt mye mer moden og er en hyggelig fyr, og jeg så han ikke fikk den reaksjonen han ønsket av han. (heldigvis.) På en annen, større fest gjorde han de samme, men da sa han det høyere i en liten gjeng.

Da jeg gikk på videregående hadde jeg en "flørt" som var noen år eldre enn meg, og en gang han så vi sto og holdt rundt hverandre på en fest, pekte han på oss og fniste synlig.

Dette er det jeg kommer på.

I det hele tatt. Jeg har mange venner, men  det er likevel utrolig uhyggelig i sosiale situasjoner nå han her til stede. Jeg irrierrer meg over at jeg går rundt å grubler så mye over EN person, når jeg er godt likt av resten/mange, Han er dessuten en veldig usikker, liten fyr  (inni og utom) . Det jeg frykter er at andre har de samme tankene om meg som han.. 

Vi er bege 21 år.

Noen som har opplevd lignende? Hvordan skal jeg forholde meg til det/han om jeg f.eks. møter han alene en gang?

Anonymous poster hash: 971e9...2a8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er et barn i hodet. Le av ham du, kansje han blir flau og akjerper seg.

Anonymous poster hash: 024c2...501

• Liker 6
Skrevet

Han virker veldig barnslig og usikker på seg selv. Hadde ikke overrasket meg om han var forelsket i deg og er så umoden at han ikke vet om andre måter å uttrykke det på.

• Liker 11
Skrevet

Pek på han og le tilbake.

• Liker 2
Skrevet

Bare å ignorere han, han er nok litt betatt av deg i hemmelighet siden han er så opptatt av at du er der og hvem du står sammen med. Å bli kalt englebarn bør du ta som et kompliment :)

Anonymous poster hash: 35ad3...c94
  • Liker 1
Skrevet

Derfor man er glad at man har kommet seg bort fra bygdedyret

Anonymous poster hash: c4092...44c
  • Liker 5
Skrevet

Drit i ham. Rett og slett. Han høres ekstremt umoden ut, og egentlig gjør han narr av seg selv i den tro at han gjør narr av deg.

Anonymous poster hash: 138e7...de8
  • Liker 2
Skrevet

verdensproblemer.

Anonymous poster hash: e511f...73f
Skrevet

Hev deg over det! Skjønner ikke at du bryr deg i det hele tatt.

Godt du ikke har opplevd mobbing for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 2f1c8...561

• Liker 3
Gjest revestrekjenta
Skrevet

Drit i ham. Rett og slett. Han høres ekstremt umoden ut, og egentlig gjør han narr av seg selv i den tro at han gjør narr av deg.

Anonymous poster hash: 138e7...de8

Bare å ignorere han, han er nok litt betatt av deg i hemmelighet siden han er så opptatt av at du er der og hvem du står sammen med. Å bli kalt englebarn bør du ta som et kompliment :)

Anonymous poster hash: 35ad3...c94

Hva i alle dager får de til  tro at han er forelsket i henne?  :jolie: De har vel knapt kontakt utenom de gangene ts er hjemme i heimbyda. Dessuten: Slike karrierekvinner ser sjelden særlig bra ut :P hva studerer du ts? 

Skrevet

Han ønsker en reaksjon, det beste du kan gjøre er å overse han.

• Liker 4
Skrevet

Ikke bruk tid og energi på han TS. De fleste syntes nok bare han er teit som holder på sånn.

• Liker 3
Skrevet

Hva i alle dager får de til  tro at han er forelsket i henne?  :jolie: De har vel knapt kontakt utenom de gangene ts er hjemme i heimbyda. Dessuten: Slike karrierekvinner ser sjelden særlig bra ut :P hva studerer du ts? 

Skal bli sivilingeniør, men skjønner ikke hvorfor det er relevant. :P

Du vet vel alt om alle "karrierekvinner" forstår jeg. 

ts

• Liker 2
Skrevet

Er det mulig han har lyst på deg, men vet han ikke vil få deg? Høres jo ut som en barneskoleunge som ikke helt vet hvordan man bør skaffe seg oppmerksomhet.

Å heve seg over det, funker til en viss grad.. Men noen ganger bør man stå opp for seg selv også.

Mer effektivt vil det kanskje være å snakke med han under fire øyne. Tenker han ikke er så høy i hatten da, og vil skjerpe seg offentlig.

Anonymous poster hash: ad391...3cc
  • Liker 1
Skrevet

verdensproblemer.

Anonymous poster hash: e511f...73f

Da bør du strengt tatt ikke være i denne tråden...

Anonymous poster hash: c4092...44c

• Liker 1
Skrevet

Han her høres jo helt teit ut. Dette er nok noe de andre legger merke til også. Han oppfører seg sikkert sånn mot andre også. Han driter bare seg selv ut.

Anonymous poster hash: d34e9...c6e

• Liker 2
Gjest revestrekjenta
Skrevet

Skal bli sivilingeniør, men skjønner ikke hvorfor det er relevant. :P

Du vet vel alt om alle "karrierekvinner" forstår jeg. 

ts

...

Skrevet

Hadde oversett han konsekvent. 

Anonymous poster hash: 451d9...c1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...