Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker sjeldent ørepynt, for når jeg først gjør det så gjør det vondt. Det kommer ikke ut verk, det bare kjennes ømt, og da blir det til at jeg tar ut pynten igjen. Er dette fordi øret ikke er vant til å gå med pynt? Vil dette bli bedre hvis jeg begynner å bruke ørepynt litt hyppigere?

Anonymous poster hash: 18d52...e56
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får vondt om jeg bruker store og tunge øredobber. Nå har jeg mange piercinger og hull i ørene og ingen problem med dem, Når jeg var yngre sleit jeg veldig med vondt i ørene av all slags ørepynt. Tror nok det også kan ha litt med vane å gjøre også :)

Skrevet

Bruker du juggel eller ekte gull/sølv?

Jeg har nok en mild nikkelallergi, kan gå med ørepynt en kveld, men det klør og blir rødt om jeg går særlig lengre.

Bruker nesten aldri ørepynt da, så har ikke prøvd å øve meg opp.

Skrevet

Jeg har brukt både juggel og ekte sølv, men det er like ømt uansett. Det blir ikke rødt eller klør, så tror ikke jeg har nikkelallergi. Jeg er vel bare ikke vant til å fylle hullene mine *kofferthumor*  :fnise:

Anonymous poster hash: 18d52...e56
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kan heller ikke bruke ørepynt uten å få vondt. Det har ingenting å si om det er gull, sølv, juggel eller plastikk. Vondt får jeg og til slutt begynner det å blø. Det ene hullet har grodd igjen siden jeg brukte øredobb i flere dager, så når jeg tok det ut var det et sår og da grodde det. Etter å ha hatt hull å øret i 25 år. 

Må vel bare innfinne meg med at ørepynt ikke er for meg.

Anonymous poster hash: 2f655...921
Skrevet

Har samme problem. Spiller.inhen rolle om det er ekte eller juggel her heller. Fatter ikke hvordan jeg klarte å gå med ørepynt hver dag i tenårene. Nå bruker jeg det bare om jeg skal pynte meg litt ekstra en gang i blandt.

Gjest Uhumskheter
Skrevet

hadde det samme problemet i årevis, så gikk jeg over til stainless steel piercinger i ørene istedet, og renser morgen og kveld. Null problemer!

Skrevet

Jeg også. Og har ikke Allergi. :) værste er sånne dingle-dobber. Etter en kveld er øret mitt blodig bak festet. Er ikke så nøye syns jeg. Foretrekker armbånd og ringer ;)

Skrevet

Jeg sliter også med det! Hater det fordi jeg elsker å pynte meg med øredobber osv.. spiller ingen rolle om det er juggel, gull eller sølv. Etter en dag hovner jeg opp og blør.. etter min erfaring hjelper det ikke selvom man bruker det regelmessig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...