AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Bare får morsmelk og grøt. Jeg har sagt til foreldrene at barnet har godt av å smake andre ting. Da får jeg til svar at "nei, barnet vil bare ha melk og grøt" hva sier helsesøster da? "Nei til hun sier vi bare at han spiser annen mat også" Jeg ble sjokkert! Er det greit å la 1 åringen leve på morsmelk og grøt? Jeg føler ikke det er noe jeg har noe med, men samtidig tenker jeg at å ikke få noen annen næring ikke er bra når bar et er såpass stor. Nå har jeg jo snakket med foreldrene, som ikke vil endre det de gir barnet, og de juger til HS. Skal jeg bare slutte å legge meg opp i det?Anonymous poster hash: 6ecd8...8c3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Det er ikke litt drastisk å gjøre det? Jeg syntes situasjonen er vanskelig, men kan det regnes som omsorgssvikt?Anonymous poster hash: 6ecd8...8c3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Det er ikke litt drastisk å gjøre det? Jeg syntes situasjonen er vanskelig, men kan det regnes som omsorgssvikt?Anonymous poster hash: 6ecd8...8c3 Ville heller tipset helsesøster om det enn BV.Anonymous poster hash: ab1a8...731 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Ville heller tipset helsesøster om det enn BV.Anonymous poster hash: ab1a8...731 Helsesøster har kun mulighet til å melde videre til BV, hun kan ikke bestemme over foreldrene. Kun veilede. Det er omsorgssvikt å ikke sørge for et godt og variert kosthold til barn i vekst og utvikling.Anonymous poster hash: 7c4c2...540
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå