AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Hei. Jeg tok Eggløsningstest i 6 dager før den slo ut positiv sist fredag. Men det merkelige var at den var positiv en dag men negativ igjen dagen etterpå. Så jeg er redd jeg mistet øyeblikket ettersom kanskje LH hormonet var på vei nedover. Torsdagen som var dagen før, vil jeg si at streken var sterkere på teststreken men den var ikke like sterk som den burde være. Så nå tenker jeg at kanskje den var nærmere positiv og fredagen var på vei ned og jeg mistet hele muligheten. Noen med erfaring med dette som de kan dele? Håper på svar Anonymous poster hash: faa66...6f1
LillaFrosk Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Hei. Jeg er usikker på hva du mener, så jeg svarer litt generelt og håper det gir deg noe svar på det du lurer på. Det er helt normalt å ha positiv test bare en dag. Eggløsningen forekommer som regel på den dagen testen er blitt negativ igjen. Egget lever i snitt ca 24 timer fra det slipper. For ordens skyld, så lever sæd mellom 3-7 dager i vagina.. Så.. Har du hatt sex på i alle fall én av dagene mellom onsdag-søndag den uken, så har du ikke misset sjansen sånn sett.
Carinzz Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 Takk for svar. Var vel egentlig det jeg lurte på ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå