AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg møtte en gutt på nettet for en stund siden, Vi hadde ikke snakket så lenge før han inviterte meg hjem til seg. Jeg var usikker ettersom jeg aldri hadde møtt noen på den måten før. Jeg dro hjem til han, vi så på film og hadde sex. Når jeg skulle dra derfra om kvelden så sa han "Vi prates senere da". Dagen etter sendte han en melding og takket for gårsdagen og at han sa det hadde vært koselig. Etter den kvelden har vi snakket litt sammen, men problemet er at han sender veldig miksede signaler. Jeg skjønner virkelig ikke hva han mener og vil ikke bruke min tid på han hvis han ikke vil noe møte meg flere ganger. Synes det er litt rart at han hadde snakket mer med meg etter kvelden hvis han ikke var ute etter noe mer?? Han er sånn at han svarer på snapper som egentlig ikke er så mye å svare på, men han virker veldig care og nesten litt overlegen. Alikevell sender han jo ting og stiller noen spørsmål, men plutselig bare avslutter han på en måte samtalen med at han slutter midt i den. Noen som skjønner hva han egentlig er ute etter? Anonymous poster hash: c1a2e...675
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Han skjønner sikkert ingen ting av deg, fordi du er så vag. Så da prøver han vel kanskje å lufte stemning for å treffes igjen. Ta litt grep. Hva vil du? Anonymous poster hash: 39c71...67d 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Han skjønner sikkert ingen ting av deg, fordi du er så vag. Så da prøver han vel kanskje å lufte stemning for å treffes igjen. Ta litt grep. Hva vil du? Anonymous poster hash: 39c71...67d Men jeg føler at det er jeg som prøver og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre eller si for å forstå om han er interessert i å treffe meg flere ganger? Anonymous poster hash: c1a2e...675
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Tar han initiativ eller svarer han bare deg når du kontakter ham? Hvis han ikke har tatt initiativ til å treffes og ikke virker oppriktig interessert, så er du nok bare en back up. Anonymous poster hash: ab01e...688
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Tar han initiativ eller svarer han bare deg når du kontakter ham? Hvis han ikke har tatt initiativ til å treffes og ikke virker oppriktig interessert, så er du nok bare en back up. Anonymous poster hash: ab01e...688 Litt begge deler... Han tar litt intiativ, men er mer sånn at han svarer hvis jeg sender noe. Det var det jeg var litt redd for ja :/ Anonymous poster hash: c1a2e...675
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Litt begge deler... Han tar litt intiativ, men er mer sånn at han svarer hvis jeg sender noe. Det var det jeg var litt redd for ja :/ Anonymous poster hash: c1a2e...675 Jeg ville sluttet å ta kontakt (inkl. snapper). Anonymous poster hash: ab01e...688
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Men det som jeg synes er rart hvertfall er hvorfor han i ett øyeblikk bryr seg og i det neste ikke? Det er jo sånn at han svarer på snapper jeg sender som egentlig ikke er så mye å svare på, og det viser jo at han faktisk gidder å ta seg tid eller tar jeg feil nå? Anonymous poster hash: c1a2e...675
Gjest Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 Det får du spørre han om det er ingen her som kan vite hva han vil.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #9 Skrevet 4. oktober 2015 Det får du spørre han om det er ingen her som kan vite hva han vil. Tenkte det var litt dumt å være så direkte da kanskje... Anonymous poster hash: c1a2e...675
Gjest Skrevet 4. oktober 2015 #10 Skrevet 4. oktober 2015 Tenkte det var litt dumt å være så direkte da kanskje... Anonymous poster hash: c1a2e...675 Synes jeg ikke slik jeg ser det er det best å være direkte.
usikkerm Skrevet 4. oktober 2015 #11 Skrevet 4. oktober 2015 Synes jeg ikke slik jeg ser det er det best å være direkte. Men hvis jeg er så direkte så skjønner han jo at han har all kontroll?...
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #12 Skrevet 4. oktober 2015 Men det som jeg synes er rart hvertfall er hvorfor han i ett øyeblikk bryr seg og i det neste ikke? Det er jo sånn at han svarer på snapper jeg sender som egentlig ikke er så mye å svare på, og det viser jo at han faktisk gidder å ta seg tid eller tar jeg feil nå? Anonymous poster hash: c1a2e...675 Hva mener du med "bryr seg"? Det er tidsfordriv. Kanskje er det greit å ha deg der. Hvor mye effort er det å svare på en snap? Han gidder jo ikke engang å holde samtalen gående eller be deg ut igjen. Anonymous poster hash: ab01e...688
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #13 Skrevet 4. oktober 2015 Men hvis jeg er så direkte så skjønner han jo at han har all kontroll?... Det vet han at han har uansett. Du har ikke noe å tape her. Anonymous poster hash: ab01e...688
Gjest Skrevet 4. oktober 2015 #14 Skrevet 4. oktober 2015 Men hvis jeg er så direkte så skjønner han jo at han har all kontroll?... Hva så ?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #15 Skrevet 4. oktober 2015 Hva mener du med "bryr seg"? Det er tidsfordriv. Kanskje er det greit å ha deg der. Hvor mye effort er det å svare på en snap? Han gidder jo ikke engang å holde samtalen gående eller be deg ut igjen. Anonymous poster hash: ab01e...688 At han stiller spørsmål og virker interessert i en liten stund før han bare ikke sier noe mer.... Anonymous poster hash: c1a2e...675
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #16 Skrevet 4. oktober 2015 Hva så ? Da gir jeg jo han en mulighet til å kunne bruke meg? Anonymous poster hash: c1a2e...675
Gjest Skrevet 4. oktober 2015 #17 Skrevet 4. oktober 2015 Da gir jeg jo han en mulighet til å kunne bruke meg? Anonymous poster hash: c1a2e...675 Så ikke la han bruke deg da. Om du lar deg bruke så er det din egen feil.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #18 Skrevet 4. oktober 2015 Så ikke la han bruke deg da. Om du lar deg bruke så er det din egen feil. Ja, problemet er at jeg er ganske sjenert så jeg har litt problemer med å være så direkte fordi jeg blir redd for å bli avvist... Anonymous poster hash: c1a2e...675
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #19 Skrevet 4. oktober 2015 Så mine eneste muligheter er å kutte han helt ut eller være helt direkte? Anonymous poster hash: c1a2e...675
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå