Gå til innhold

Alternativ til Redken Outshine

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er på jakt etter et "anti-frizz" styling produkt. Jeg har Redken Outshine, men jeg synes ikke det gir nok mykhet til håret. Det føles mer tørt og lite glansfullt. Det er nesten slik jeg vil ha det, men kanskje jeg er på jakt etter noe som gir litt mer fuktighet??

Jeg har langt, mye oppklippet hår med en del fall.

Har noen tips til et lett stylingprodukt som kan samle håret noe uten å gjøre det tyngre/fetere? Gjerne noe som er bra å ha i før jeg føner det slik at det ikke blir superbrusete.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sebastian Shaper Smoothing Groomer? Den likte jeg da håret mitt var lengre. Er litt kremaktig i teksturen, men ikke fettete i det hele tatt.

Eventuelt Joico K-Pak Creme Elixier, men den har jeg ikke testet selv; sjekk ut hos lookfantastic.com

Gjest Anonymous
Skrevet

Du kan prøve Redken undone fås i 2 pk på lookfantastic til 95 kr +porto.Er noe lignende outshine,men vert et forsøk.Er iallefall noe av det beste jeg har prøvdt for å roe håret.

Skrevet

Som Ethereal nevner: Joico K-Pak Creme Elixir. Liker den veldig godt selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Lukter Joico K-PAK creme eliksiren veldig kunstig banan slik som de andre produktene i den serien?

Er litt skeptisk pga lukten, men har aldri prøvd den, så kanskje verdt et forsøk.

Redken Undone tror jeg blir litt for "tjukk" for det jeg vil ha den til.

Gjest Anonymous
Skrevet

redken undone er slett ikke tjukk,nydelig konsistens.

Skrevet
Lukter Joico K-PAK creme eliksiren veldig kunstig banan slik som de andre produktene i den serien?

Er litt skeptisk pga lukten, men har aldri prøvd den, så kanskje verdt et forsøk.

Redken Undone tror jeg blir litt for "tjukk" for det jeg vil ha den til.

Jeg syns den har mindre lukt enn f.eks proteinkuren.

Det er dessverre det eneste jeg har prøvd fra Joico i det hele tatt.

Elixir er i hvertfall mye mildere i lukten enn kuren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...