AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Noen som vet? Anonymous poster hash: f5f04...e0f
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 brukt butikker pleier å ha en del Ellers så har de noen ting som er fint på nille ,søstrene grene og europris. Eller så kan du lage litt selv? Feks noe å ha telys inni. Har du tomme hermetikkbokser,vask de og finn frem en spiker, lag hul i mønster av stjerne eller hjerte . blir kjempe koselig og koster ikke mye. kjøp pepperkaker med hull i og silkebånd. søstrene grene har silkebånd for 7-8 kroner. Anonymous poster hash: 965cb...e7e
Gjest HerName Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Du kan sjekke ut finn.no, sikkert noen som selger noe julepynt. Og ebay har endel.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Lag selv, sjekk kjøp og salg sider på facebook, finn.no, ellers har du fått noen gode tips lenger opp her Anonymous poster hash: 657f0...28a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Ebay Anonymous poster hash: 27132...95d
infectedsopp Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Europris er veldig rimelig synes jeg 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Clas Ohlson hadde en del i fjor som var fint og rimelig. Anonymous poster hash: 12026...8c2
Shai Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 Europris er veldig rimelig synes jeg Enig her. Europris er rimelige, og har veldig mye fint! Alt fra nissestatuer, til lyslenker og girlander. Ellers kan du lage mye selv for en billig penge. Lage/kjøpe pepperkaker og tre silkebånd gjennom, eller pynte gamle syltetøyglass med silkebånd og glitter og tenne telys oppi
SiMa Skrevet 4. oktober 2015 #9 Skrevet 4. oktober 2015 Bruktbutikk. Der kan du finne mye, billig og det er ikke det samme som butikkene flommer over av. Du kan lage pepperkaker med hull (stikk hull med et sugerør før du steker dem), og henge dem i juletreet, vinduet el. Veldig fint med et rødt silkebånd. Pepperkakehus er også fint, og kan være billig julepynt. Ta en tur i skogen nå før snøen kommer. Kongler er fine å bruke som julepynt, både i en skål på bordet, som krans på døra, på juletreet og sikkert mye annet. Røde lys og granbar (ikke sammen) er også fint. Kjøp en pakke med tre eller fem meter billig rød velur og klipp i passe lengde til duk.
Gjest KarlieK Skrevet 4. oktober 2015 #10 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg liker søstrene grene. I fjor kjøpte jeg mange fine julekuler der
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #11 Skrevet 4. oktober 2015 Ikea har fått inn masse fint! Anonymous poster hash: 3147b...ba9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå